תמיד כחול לבן: הדברים שרק ישראלים עושים בחו״ל. צילום: Fotolia

תמיד כחול לבן: הדברים שרק ישראלים עושים בחו״ל

עקיפה בתורים, שופינג בחצי מחיר והתמקחות עם כל מוכר - קבלו את הדברים שרק אנחנו, הישראלים, מסוגלים לעשות בחו"ל. אנחנו בטוחים שגם אתם תצליחו להזדהות

זה לא סוד שאותנו, הישראלים, לא קשה במיוחד לזהות בחו"ל. הרי רק אנחנו מסוגלים לעקוף בתורים, או להתעצבן במהירות ולהרגיש מאוחדים כשאנחנו פוגשים ישראלים כמונו באמצע חופשה בחו"ל. אז מהם הדברים שהכי מאפיינים אותנו בחו"ל? 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

עוקפים בתורים

הדבר הראשון שחושבים עליו בהקשר לישראלים הוא עקיפה בתורים והאמת שלא קשה לראות את זה בעיניים. ישראלים ידועים בתור אנשים חסרי סבלנות, ממש כאלו עם ״קוצים״ ולכן עקיפה בתורים זה ללא ספק דבר שמאפיין את מרביתם.

© giphy

הולכים עם תיק על הבטן

עם כל הכבוד לסטיגמות על ישראלים, אנחנו לרוב אחראים. דבר שמחזק זאת הוא ה״תיק על הבטן״ שאיתו רובנו מסתובבים בחו"ל, מתוך מטרה להימנע מגנבות ומכייסים, שרק מחפשים לגנב לנו חפצים מהתיק. אנחנו לגמרי אוהבים את השיטה הזו ונותנים ביג לייק לישראלים. 

מתלהבים כשרואים ישראלים אחרים בחו"ל

אין אחד שלא נסע לחו"ל ולא נתקל בישראלים, אך בניגוד לגרמנים או צרפתים שלהם זה בא בטבעיות - אצלנו זה יוצר תחושה של צמרמורת והתרגשות. רק ישראלים ישמעו אדם מדבר בשפתם ויבואו לקראתו, גם אם לא נתקלו בו מעולם עד עתה. כן, מכירים את זה שפתאום אתם מתחילים לנהל שיחה על החיים ועל האזור שבו אתם נמצאים?

© giphy

מתווכחים עם המוכר

הדבר האחרון שאפשר להגיד על הישראלים הוא שהם פראיירים. אנחנו תמיד נתמקח עם המוכרים עד שנשיג את המחיר שיראה לנו טוב בעין. אנחנו נלחץ עליהם, נלחם איתם ונקווה שיקנו את זה. גם מערכת פרוגי מעריכה את הישראלים על הנחישות שלהם ועל הרצון שלהם להשיג את מה שברצונם. שאפו לנו!

טסים בשביל השופינג

היוקר בישראל הוא דבר מוכר, אז למה צריך לקנות כאן כשיש לך זארה בחו"ל בחצי מחיר? הישראלים ידועים ככאלו שמתכננים חלק גדול מהנסיעה שלהם סביב קניות בגדים ותכשיטים. והאמת, עם יוקר המחייה בארץ, בהחלט אפשר להבין אותנו.

© giphy

 

 

 

 

תגיות
תגובות