חלומות לחוד, מציאות לחוד: האכזבות הגדולות מהמונדיאל. צילום: gettyimages.il/Marcelo Endelli

חלומות לחוד, מציאות לחוד: האכזבות הגדולות מהמונדיאל

מהכוכב הברזילאי ועד לנבחרת ספרד - הרי לכם הכדורגלנים והנבחרות שלא זכו לענות על הציפיות שלנו במונדיאל 2018

מונדיאל 2018 אוטוטו ייסגר והגיע הזמן להתחיל לסכם אותו. לא מעט הפתעות היו לנו במונדיאל הנוכחי, אך לצד אותם השחקנים והנבחרות שפרצו לתודעה וצדו את עינינו, היו גם מספר שחקנים ונבחרות שאכזבו אותנו במיוחד בטורניר הגדול. אנחנו משערים שגם אתכם הם הספיקו לאכזב.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לאו מסי

מסי הוא אחד הכדורגלנים הטובים בהיסטוריה, שאין תואר שחסר לו בברצלונה. אבל, מונדיאל עם ארגנטינה לעולם לא לקח וכנראה שגם לא ייקח. המון ציפיות נתלו על מסי בתחילת הטורניר, כדי שיוביל את הארגנטינאים לזכייה. אך מסי אכזב אותנו עם טורניר שהסתיים מוקדם מהצפוי - בשלב שמינית הגמר. 

ניימאר

אומנם נבחרת ברזיל לא הייתה רעה כלל עד שלב הדחתה, אך אין ספק שציפינו מהכוכב הבריזלאי, השחקן היקר ביותר בהיסטוריה, ליותר. בזמן שחבריו לנבחרת היו עסוקים בלשחק כדורגל, נוצרה התעסקות מוגזמת ב"הצגות" שלו על הדשא מול השופטים, עם מספר נפילות שלא היו מביישות אף שחקן בתאטרון. 

רוברט לבנדוסקי

נבחרתו של החלוץ הפולני, אחד הכובשים המצטיינים באירופה, מראש לא כוונה להגיע רחוק. אך גם אוהדיה לא ציפו שכבר במחזור השני, הם כבר ימצאו את עצמם אורזים מזוודות לקראת חזרה לפולין. החלוץ האימתני אכזב ולא כבש אף שער בטורניר על אף כל הציפיות ממנו. 

מוחמד סאלח

הכוכב המצרי, שהגיע לאחר עונת השיא בליגה האנגלית ופציעה לא קלה בגמר ליגת האלופות, קיווה להביא את נבחרתו לפחות לשמינית הגמר. החלוץ לא קיבל בית כל כך קשה, אך נבחרתו התקשתה והוא לא התעלה על עצמו, על מנת להביא את האוהדים המצרים לשלב שמינית הגמר.

נבחרת ספרד

אומנם זו נבחרת ולא שחקו בודד, אך בכל זאת הספרדים נחלו אכזב עצומה. הנבחרת הופיעה עם סגל לא צעיר וגם לא בטוח שבשיא שלו, אך בכל זאת ציפו מהם קצת יותר מאשר הדחה בשמינית על ידי המארחת, רוסיה. הספרדים היו עסוקים בלהתמסר במקום להבקיע שערים וזה ללא ספק עלה להם ביוקר. 

נבחרת גרמניה

הנבחרת הגרמנית, שזכתה במונדיאל האחרון שנערך בברזיל לפני ארבע  שנים, הגיעה עם ציפיות לזכות גם הפעם. אולם, זה הפעם הסתיים במפח נפש. נבחרת הגרמנית הודחה כבר בשלב הבתים, לאחר שני הפסדים -למקסיקו ולדרום קוריאה. על אף הכישלון הגדול, המאמן של הנבחרת, יואכים לב, לא התפטר בסיום הטורניר.

 

חשוב לזכור שעל אף כל הכשלונות הרבים של מספר נבחרות ושחקנים, זכינו לצפות במונדיאל מצוין שהתעלה על הציפיות של כולנו.

 

תגובות