ביץ' טיים: הטיפוסים שתמצאו רק בים. צילום: Fotolia

ביץ' טיים: הטיפוסים שתמצאו רק בים

החופש הגדול כבר כאן עמו מגיעה גם עונת הרחצה שכולנו חיכינו לה במשך כל השנה! לכבוד התקופה האהובה, קבלו את חמשת הטיפוסים שתוכלו למצוא רק בחוף הים

אם המשפטים: "אני מעדיפה לשבת בטיילת", או "צלמו אותי ברקע של הים!" נשמעים לכם מוכרים, אז זה רשמי: עונת הרחצה שכולנו חיכינו לה מורגשת בכל פינה. במיוחד לכבודה, אספנו עבורכם את חמשת הטיפוסים שתמצאו רק בים. הרכיבו משקפי שמש ונתחיל!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

המשתזפים

מי לא מכיר את אלו שהולכים לים רק כדי להשתזף? על מחצלת או על כיסא, עם ספר טוב וגם בלי, השיזוף נהיה חלק בלתי נפרד מחווית הים. אם אתם מאותם האנשים, אנו ממליצים לכם גם לשים לב ולהיזהר, כדי שהשמש תעשה לכם רק טוב ולא תפגע בכם.

© צילום: Fotolia

אלו שבאים רק כדי להצטלם

בדור האייפונים והאינסטה, מי מאיתנו הולך לים ולא דואג לתמונה או שתיים? הרי להגיע לים זו אכן חוויה, אך מהי חוויה, מבלי שנשתף את כל העוקבים והעוקבות שלנו שאנו משתזפים ונהנים או במוד? שלא תבינו לא נכון, אנחנו לגמרי בעד, רק זכרו ליהנות גם מהרגע עצמו ולא רק מהתיעוד שלו.

אלו שבאים לטיילת

לכולנו יש את החברים האלו שמעדיפים לשבת בבית הקפה בים ופחות בחוף החולי. אם השייקים, הגלידות וגם סתם לשבת על הדשא בטיילת עושים לכם את זה, אז אתם לגמרי מתאימים לקבוצה הזו ואנחנו לגמרי אתכם.

© צילום: Fotolia

'המשחקים'

פריזבי, כדורעף או סתם בניית ארמון בחול: 'המשחקים' הם לגמרי חלק מהנוף הישראלי בים. אם גם אתם לוקחים חלק במשחקים בים, אנחנו לגמרי מקנאים בכך שיש לכם את הכוח לקום מהמחצלת והאבטיח ולשחק, שאפו!

השוחים

אי אפשר להתעלם מאותם האנשים שבאים לים ובאמת נכנסים אליו. האנשים שבשבילם דגל לבן הוא לא עוד נוף לתמונה ומזג האוויר הוא לא רק כדי להחליט מה ללבוש. אם גם אתם מאותם אנשים שבאים לים כדי להיכנס אליו, אז זו העונה המושלמת עבורכם - רק היזהרו ממדוזות!

© צילום: Fotolia

 

תגובות