לאמיצים בלבד: חמש מגלשות המים הכי מטורפות שתפגשו. צילום מסך מהאינסטגרם

לאמיצים בלבד: חמש מגלשות המים הכי מטורפות שתפגשו

אוהבים להיות בגובה רב? מהירות מטורפת מרגשת אתכם? במיוחד לכבוד החופשות המשפחתית והטמפרטורות שלא יורדות, קבלו את חמש מגלשות המים הכי מטורפות שתפגשו. אז החזיקו חזק ואנחנו מתחילים!

עם החופש הגדול שכולנו אוהבים מגיעות שתי בעיות, הטמפרטורות הגבוהות עד מאוד ויחד איתן השעמום החוזר. אך לכל בעיה יש פתרון, שכן מי לא ירצה להתגלש במגלשות במהירויות מטורפות ובגבהים עוצרי נשימה? אם גם אתם אוהבים שפותרים לכם בעיות, אז בלי עיכובים מיותרים - מתחילים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

The Leap of Faith

המגלשה ממוקמת בפארק 'Aquaventure' באיי בהאמה והיא נחשבת לאחת המגלשות המפחידות ביותר בעולם. פרט לגובה של כמעט עשרים מטרים ונפילה במהירות של 56 קמ"ש, האטרקציה המרכזית היא דווקא לאחר הנפילה, שמובילה את המתגלשים ישירות לתוך בריכת כרישים!

Summit Plummet

זה לא מפתיע שמגלשה כזו תבנה בדיסני וורלד בפלורידה, במיוחד כשמדובר במשהו מפחיד באמת. מגלשה בגובה של 12 קומות וממנה נפילה חופשית כמעט כל הדרך למטה. יחד עם המהירות המטורפת, קשה לטעות - חווית ההתגלשות היא אחת שנזכור.

Jumeirah Sceirah

בדובאי ממוקמת אחת ממגלשות המים שללא ספק יפחידו וישגעו אתכם: במהירות המטורפת של 22 מטרים לשנייה ניתן להתחרות עם חברים מי יגיע ראשון למטה במגלשות מקבילות. מגניב? טוב, אנחנו לא בטוחים שעם הגובה והמהירות אפשר לשים לב, אבל עדיין.

Tornado

מי אמר שאי אפשר להתגלש עם חברים? במגלשה שבמסצ'וסטס זה לגמרי אפשרי. בסירת גומי קטנה של ארבעה חברים ניתן לרדת שבע קומות דמויות טורנדו מסחרר שלא תרצו שייגמר.

 Insano Slide

לאמיצים בלבד: מגלשת המים הממוקמת בברזיל ידועה כאחת המגלשות הגבוהות בעולם, שבעבר אף שברה שא גינס. במהירות מטורפת של 104 קמ"ש מתגלשים למטה מגובה של כ-14 קומות! לא יודעים מה אתכם, אבל רק מהמחשבה על המגלשה אנחנו כבר מפחדים.

 

 

תגובות