הכל אני יכול בחופש הגדול: הדברים שאתם חייבים ללמוד בקיץ. צילום: Fotolia

הכל אני יכול בחופש הגדול: הדברים שאתם חייבים ללמוד בקיץ

כולנו אוהבים את החופש הגדול, אבל איך נוכל לנצל את הזמן שנותר ממנו בצורה טובה יותר? התשובה היא ללמוד משהו חדש! אתם יכולים לעשות זאת בקלות יותר ממה שחשבתם והמגוון הוא רחב

החופש הגדול הוא ההזדמנות הכי טובה שלנו ללמוד את הדברים שאנחנו באמת אוהבים, מאחר שיש לנו מספיק זמן לתרגל אותם. החל ממיקוד והעשרה בלימודי שפה חדשה, דרך בישול ועד גלישה - אלו רק דוגמות לדברים שתוכלו לעשות בחופש הגדול כל עוד מספיק תרצו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ללמוד שפה חדשה

אין כמו לדעת שפות. זה מעיד על אינטליגנציה גבוהה וזה יעיל מאוד כשאתם מטיילים בחו''ל . חוץ משיעורי ערבית או צרפתית בבית הספר, אתם יכולים ללמוד שפה חדשה דרך האינטרנט. זה ממש פשוט ויש מגוון רחב של אפליקציות שיסייעו לכם ללמוד את השפה שתבחרו.

ערבית
© sutterstock

לגלוש

לגלוש זו באמת חוויה. מה יותר טוב מהקיץ עם הגלים החמימים ומזג האוויר הנפלא ללימוד גלישה? , ים זו בהחלט האהבה של רובנו . אז נכון שגלישה יכולה להפחיד לפעמים, אבל ברגע שתופסים את העיקרון ומצליחים לעמוד עם שיווי משקל, אז מבינים עד כמה זה שווה! אם אתם כבר יודעים לגלוש, נסו ספורט אתגרי אחר כמו צלילה, צניחה, טיפוס ועוד.

בישול

בישול הוא לא הצד החזק של חלקנו, אבל מאוחר מדי להתחיל ללמוד.תוכלו איך להכין קינוחים מיוחדים שניתן ללמוד רק אם עושים שטויות במטבח ומנסים כל מיני וריאציות למאכלים שונים ומשונים. החופש הגדול זו הזדמנות כבירה לקחת חברים טובים ופשוט להשתולל במטבח. רק אל תשכחו להביא לנו לטעום!

עוגיות נוטלה
© fotolia

קורס העשרה

בבית הספר אנחנו לומדים כל מיני מקצועות מגוונים, אך כמה מהם אנחנו באמת אוהבים? לכל אחד מאיתנו יש מקצוע שהיה רוצה ללמוד בבית הספר אבל זה לא קורה, אז בחודשיים האלה שאתם פנויים וחופשיים, קחו יוזמה ותלמדו את מה שאתם רוצים! אל תהיו עצלנים, אנחנו אף פעם לא מפסיקים ללמוד ופה אתם בוחרים את התחום שאתם אוהבים. זה ממש לא צריך להיות עול כמו שאתם מדמיינים לעצמכם, יש הרבה תוכניות גם של בגרויות במקצועות מסוימים אז חפשו אותן והמון בהצלחה!

להירגע

יותר מהכל, אחרי שנה עמוסה ולחוצה ולפניה שנה עמוסה ולחוצה עוד יותר, אנחנו ממש ממליצים לכם ללמוד איך להירגע. קחו את החודש הזה שמטרתו לתת לכם חופש ואל תמלאו אותו באירועים, אלא קחו לכם באמת הפסקה מכל הלחץ הזה ופשוט הירגעו. במסגרת הרגיעה שלכם, לימדו איך עושים מדיטציה נכונה, איך עושים יוגה, צאו החוצה והקשיבו לקולות הסביבה ותנו לעצמכם מנוחה כי אתם באמת זקוקים לה, אנחנו בטוחים בזה.

fotolia_139765663_subscription_monthly_m
 ©fotolia

 לא משנה מה תבחרו ללמוד בקיץ הזה, העיקר שתנצלו אותו לדברים שאתם אוהבים.

תגובות