הלשון הכי ארוכה: שיאי גינס ההזויים ביותר שנשברו. צילום מסך מיוטיוב

הלשון הכי ארוכה: שיאי גינס ההזויים ביותר שנשברו

אנשים יכולים להיות בעלי תחביבים מוזרים למדי, כמו לא לגזוז את ציפורני הידיים במשך שנים על גבי שנים, או לקעקע את כל הגוף מכף רגל ועד ראש! אך האם אי פעם חשבתם שהתחביבים המוזרים הללו יכולים לשבור שיאי עולם? מי יודע, אולי יום אחד גם אתם תזכו בתהילה

ספר השיאים של גינס מתעדכן ומתפרסם מדי שנה ברחבי העולם. הספר המיוחד מאגד בתוכו שיאים רבים שתועדו. אלו מביאים לנו תובנות מעניינות על יכולות אנושיות בלתי רגילות. החל מאכילת פלפלים ועד הלשון הכי ארוכה - קבלו את שיאי הגינס המוזרים ביותר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הכי הרבה פלפלים חריפים

ג'ייסון מקנאב הוא רופא שיניים במקצועו, אך מחוץ לשעות העבודה שבר ג'ייסון שיא עולם. תוהים בזכות מה? התשובה הבאה בוודאי תפתיע אתכם - הודות ליכולתו לאכול 15 פלפלים חריפים במיוחד בתוך שתי דקות בלבד!

 

הזוג הנשוי הכי נמוך

פאולו בארוס ואישתו קטיושה הושינו, נישאו ב- 17 בספטמבר 2016 בברזיל. בנוסף למימוש אהבתם באופן חוקי, השניים אף שברו שיא עולם חדש – הזוג הנשוי הכי נמוך. סכום הגבהים של השניים הוא 181.41 ס"מ. עם כמה שהם נמוכים, הם עדיין גבוהים יותר מפרוגה שלנו.

 

הכי הרבה פירסינג

 איילין ג'קסון שברה שיא עולם בכך שהיא נושאת על גופה שלוה קילוגרמים של מתכת. האמינו או לא, אבל על גופה של הבחורה הברזילאית ישנם כמעט 7,000 עגילים באזורים חיצוניים ופנימיים בגופה.

הריסים הכי ארוכים

ין ז'יאנקסיה היא בחורה סינית, אשר הצליחה לשבור שיא עולם בשל ריסיה הארוכים המגיעים לאורך של 12.4 ס"מ!

 

כפות הרגליים הכי גדולות

ג'ייסון הרננדז בן ה-20 מוונצואלה הוכתר לאדם עם כפות הרגליים הגדולות ביותר בעולם. כף רגלו הימנית מגיעה ל-40.1 ס"מ וכף רגלו השמאלית ל-39.6 ס"מ. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אך אנחנו מקווים בשבילו שהוא מצליח למצוא נעליים בלי יותר מדי בעיות.

 

הכי הרבה שיניים

ויג'יי קומאר מהודו שבר שיא עולם לאחר שהתגלה כי בפיו ישנם לא פחות מ- 37 שיניים, בעד שלאדם מבוגר צריכים להיות רק 32 שיניים בפה.

 

הלשון הכי ארוכה

שאנל טופר בת ה- 21 שברה שיא עולם חדש לאור העובדה שאורך לשונה כפול מגודל לשון אדם ממוצע – לשונה נמתחת לאורך של 9.57 ס"מ.

 

הציפורניים הכי ארוכות

שרידר צ'ילאל ההודי לא גזר את ציפורני ידיו השמאלית במשך 62 שנה. לטענתו, הפעם האחרונה בה קצץ את ציפורניו הייתה ב-1952. כתוצאה מכך, הצליח לשבור שיא עולמי בתור האיש בעל ציפורניים הארוכות ביותר, שכן ציפורניו העבות מגיעות לאורך כולל של 909.6 ס"מ (כמעט תשעה מטרים!).

 

 

 

 

 

תגובות