"אמא שלי לא מקשיבה לי". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

"אמא שלי לא מקשיבה לי"

היחסים שלנו עם ההורים לא תמיד פשוטים בגיל ההתבגרות ונתונים לעליות ולמורדות. אבל מה עושים במקרה שהם עסוקים בדברים אחרים במקום להקשיב לנו?

 ריבים, בעיות, משברים ואתגרים הם רק חלק מרשימה ארוכה של דברים שעוברים כל נער ונערה בגיל ההתבגרות. אבל למעשה, לעתים נדמה לנו שהאנשים הכי קרובים אלינו, ההורים שלנו, לא תמיד מקשיבים לרצונות שלנו, אף על פי שעמוק בפנים הם רק רוצים בטובתנו. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

את תחושה זו מכירה מקרוב הנערה בת ה-17, שבחרה לפנות לגולשי אתר Askpeople. לדבריה, עד לפני מספר שנים, היא נהגה לשתף את אמא שלה בכל אשר עברה. אולם, בתקופה זו היא מוצאת את עצמה משתפת פחות את אמא שלה, משום שהיא חשה כי היא פחות קשובה. 

"אני מספרת לה דברים ורוב הזמן היא פשוט מול הטלוויזיה ולא מקשיבה לי, או שקוטעת אותי באמצע", כתבה הנערה. "אני רואה טלוויזיה או דברים כאלה, יש לי חברות... אבל אני לא מרגישה מסופקת כשאני משתפת אותן בדברים והן לא באמת יכולות לתת לי עצות כמו שאמא שלי נותנת".

© צילום מסך
הגולשים הציעו לנערה לשוחח עם עמה בגילוי לב ולהוציא את אשר יושב לה על הלב. "שאלי אותה איך היא מרגישה ומה יושב לה על הלב, ושמעי את מה שיש לה להגיד. אני בטוח שתגיעו להסכמה ושהכל יסתדר. אמא שלך דואגת לך ואכפת לה ממך".
 
 

 

 

 

תגובות