"מתי החופש נגמר?" המשפטים שכולנו אומרים כשמשעמם. צילום: shutterstock

"מתי החופש נגמר?" המשפטים שכולנו אומרים כשמשעמם

עייפות, רעב ואפילו רצון לחזור ללימודים הם רק חלק מתופעות הלוואי, שיש לכולנו בעיצומו של החופש הגדול. קבלו שמונה משפטים שבטוח גם לכם יצא להגיד כשהיה לכם משעמם בחופשה

החופש הגדול בעיצומו ויחד עמו הגיע איך לא? - גם השעמום. הרי לא בכל יום אנחנו הולכים לשחות בים עם חברים, או טסים לחופשה משפחתית בחו"ל, ולפעמים אנחנו פשוט רובצים בחוסר מעש מעש על הספה מול הטלוויזיה, מזפזפים בין הערוצים השונים בחיפוש אחר תוכן מעניין, ואיך נאמר? משתעממים! אז מהם המשפטים שכולנו אומרים כשמשעמם לנו? 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"אני עייפה"

גם אם הלכתם לישון מוקדם בלילה הקודם ונתתם לגופכם מנוחה של מספיק שעות שינה - כשאתם משועממים אתם מרגישים עייפים וזה לא משנה כמה שעות ישנתם, או אם בדיוק לפני מספר דקות אחדות התעוררתם מהשנ"צ.

© giphy

"אני רעב"

הרגע סיימתם לאכול את ארוחת הצהריים החמה והמפנקת שאמא הכינה עבורכם, התיישבתם מול הטלוויזיה ולא מצאתם שום דבר מעניין לצפות בו ולפתע, ממש משום מקום - אתם מרגישים רעבים. וזה לא הגיוני, הרי הרגע אכלתם ארוחה מלאה ומשביעה. אבל זה המצב - עם השעמום, מטשטש ההבדל בין רעב אמיתי למצב רגשי (שעמום) ומבלי שתשימו לב תרדו על שלוש-ארבע קופסאות של עוגיות שוקולד צ'יפס! 

"מתי החופש נגמר?"

אל תרגישו רע אם המשפט הזה נפלט לכם, במכוון או בטעות מהפה, במהלך חופשת הקיץ הארוכה הפוקדת אותנו. מדובר במשפט שכולנו אמרנו בזמן שעמום, אבל לא באמת התכוונו אליו (כי מי באמת רוצה לחזור ללימודים?).

© giphy

"אולי אלמד שפה חדשה?"

יחד עם השעמום מגיעה גם המוטיבציה ללמוד דברים חדשים – בין היתר שפה חדשה. ערבית, צרפתית, רוסית ואולי בכלל שפת הסימנים? לכולנו עלתה המחשבה הזו בראש, אך מעטים בני הנוער שבאמת עשו איתה משהו.

"אולי אכתוב ספר?"

ממש כמו המוטיבציה ללמוד שפה חדשה, כך גם המוטיבציה לכתוב רב מכר שיככב על מדפי הספרים ובמקום הראשון ברשימות רבי המכר, ממש כמו ספריה של ג'יי קיי רולינג (שלום לכם מעריצי הארי פוטר היקרים), שהופיעה לא פעם במוחנו הצעיר. אך שוב, גם כאן, רובנו לא באמת הוצאנו את המחשבה הזו לפועל, אבל סחתיין על השאיפות הגבוהות.

© giphy

"אולי אקרא ספר?"

ברגע שהבנתם שהרעיון להוציא ספר לאור הוא קצת שאפתני מדי עבורכם, אתם מבינים שהגיע הזמן להנמיך מעט את הציפיות לחופשה בת חודשיים בלבד ולהתחיל בקטן – לקרוא ספר!

"אולי אתחיל להתעמל?"

כולנו רוצים להתחיל את שנת הלימודים הבאה טובים יותר משהיינו בשנה שעברה ויכולים להודות שהמחשבה על להפסיק להיות בטטת כורסה שרובצת כל היום על הספה מול מסך הטלוויזיה עברה לכולנו בראש. הפעם אנחנו מוחאים כפיים ומורידים את הכובע בפני כל בני הנוער שהצליחו לעשות משהו עם המחשבה הזו וקמו, נעלו את נעלי הספורט המאובקות שמאז שיעורי הספורט בבית הספר לא נעשה בהם שימוש, לבשו גופייה ומכנס קצר ובאמת יצאו לריצה.

© giphy

"לאן כל החברים שלי נעלמו?"

אתם מוצאים את עצמכם מבלים יום אחרי יום עם החברים הקטנטנים, המציקים והצורחים של אחיכם הקטן, ופתאום אתם תוהים לעצמכם - איך הפכתם להיות בודדים כל כך? איך הגעתם למצב שבו במקום לבלות עם החברים שלכם, אלו שביליתם איתם שעות על גבי שעות בזמן תקופת הלימודים, אתם תקועים בבייביסיטר עם ילדים שגילם קטן פי שניים משלכם?

 

 

תגובות