עצלנות או לא להיות: חמישה סימנים שגם אתם עצלנים. צילום: Fotolia

עצלנות או לא להיות: חמישה סימנים שגם אתם עצלנים

בין אם נרצה ובין אם לא, בכל אחד מאיתנו טמון עצלן. אך עד כמה אתם באמת עצלנים? לכבוד יום העצלנות הבינלאומי, קבלו את חמשת המאפיינים שכל עצלן ממוצע יזדהה עמם

לכולנו יש את הרגעים האלו, שבהם אין לנו כוח לעשות כלום ואנחנו רק רוצים להישאר במיטה, עם המזגן והטלפון הנייד במקום לעשות את המשימות החשובות שמחכות לנו. עד כמה העצלנות שלנו גוברת על המשימות הקריטיות? הסימנים הבאים כבר יסבירו לכם הכל.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

עבודות הגשה

אין דבר כזה שהמורה לא תביא עבודת הגשה במהלך השנה או בחופשה ארוכה. לפעמים אנחנו מביטים בעבודה כעל גורם זר ודוחים אותה עד לרגע האחרון. ובסופו של דבר, אנחנו נזכרים בדקה ה-90, מבינים שנקבל אפס בעבודה ומבטיחים לעצמנו שבעבודה הבאה נשקיע ולא נחכה לרגע האחרון. אבל, כמה פעמים קרה שעמדנו בהבטחה שלנו?

הסיוט מספר אחת של כל עצלן אמיתי
הסיוט מספר אחת של כל עצלן אמיתי © צילום: Fotolia 

 זבל

כל אחד מאיתנו צובר במהלך היום אשפה שיש לרוקנה, אך לאף אחד אין כוח לקום ולזרוק את הזבל שמצטבר עם הזמן. אנחנו דוחים את המשימה הזו בכל פעם מחדש ובסופו של דבר, מרוקנים את האשפה שלנו רק כשהריח מחליט להתנקם בנו.

בילוי

מכירים את המצב, שבו אתם קובעים עם חברים לצאת לבילוי ומחליטים על התאריך, השעה ומקום הפגישה? ואז, חשבתם מה ללבוש, אבל המוח שלכם מתפוצץ והרבה פעמים קורה שבסופו של דבר אתם מחליטים לבטל את הבילוי בתירוץ של "אנחנו חולים", רק כדי לא לקום מהמיטה הנעימה.

חברים
 אז אתם לא באמת חולים? © צילום: Fotolia

אמא

תמיד אמא מבקשת שנעשה משהו, בין אם זה לסדר את החדר, להוריד את הכלב לטיול או לשטוף כלים. אך אנחנו כל כך מתעצלים לקום מהמיטה וממשיכים להיות מרותקים למסך הסמארטפון או למשחק מחשב חדש. ולפעמים, אנחנו אפילו שוכחים את המטלה שאמא ביקשה.

ניקיון החדר

לא אחת קורה שהחדר שלנו נמצא במצב כל כך מבולגן, שגורם לנו לנקות אותו רק מהמחשבה שאי אפשר לדעת באיזה שלב מישהו יבקר בהפתעה ויראה את חירייה שאצלנו בחדר. מרוב העצלנות אנחנו מוכנים לגור בחירייה, יחד עם הבגדים המלוכלכים , הסרחון המחניק שבחדר ורק מתפללים ששום אורח לא יגיע במפתיע.

clean2
 להתראות, חירייה © צילום: Fotolia
 

 

 

 

 

תגובות