חושש: "רוצה להוותדות בפניה אבל מפחד". מערכת

חושש: "רוצה להוותדות בפניה אבל מפחד"

יחסי אהבה בין בני נוער הם דבר די מורכב . מצד אחד אתם רוצים כבר לחשוף את רגשותיכם ומצד שני מפחדים מתגובה שלילית. אז איך בכל זאת מתמודדים עם העניין ומתוודים בפני אהבתך?

בזמן האחרון אנחנו רואים עוד ועוד דוגמאות של בני נוער שמקיימים ביניהם קשרים רומנטיים. איך מתוודאים על הרגשות שלכם? זו בדיוק הסוגיה שהעלה נער בן 17 לאתר "askpeople".

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הנער מספר כי הוא התחיל לדבר עם נערה בווטסאפ ולאחר כמה שבועות הם נפגשו :"אחרי שנפגשנו בפעם הראשונה הכל הלך טוב, ראינו סדרה ביחד והלכנו לטייל ביחד היה כיף ופשוט התחלתי להתאהב בה". הנער הוסיף כי הוא רוצה בפגישה השניה ביניהם להתוודות בפניה אבל הוא מפחד כי הוא אף פעם לא עשה את זה.

תוך זמן קצר הנער קיבל עזרה בתגובות. בחלק מהתגובות הציעו לנער לא להיות פזיז ולחכות עם מעשים:" אם אתה עדיין מרגיש שבא לך להגיד לה משהו אז תגיד דברים קטנים כמו כיף לי איתך, מחכה לפעם הבאה חבל שכבר צריך להיפרד רק כדי שתבין שנהנת להיות איתה"

1de1fe655d7a8
"רוצה להתוודות בפניה אבל אני נורא מפחד"© צילום מסך

לסיכום אין ספק כי זה לא פשוט להתמודד עם סיטואציה כזו ולפעמים צריך לחכות עוד קצת זמן ולתת לבן אדם להכיר גם אתכם יותר, אך כשמגיע הרגע צריך פשוט להגיד את זה ולזכור שהכל לטובה, אפילו אם נקבל תשובה שלילית.

תגובות