כמה ימים נותרו? המחשבות שיש לכולנו בסוף החופש הגדול. צילום: Fotolia. אילוסטרציה

כמה ימים נותרו? המחשבות שיש לכולנו בסוף החופש הגדול

מעבודות הקיץ שאנחנו חייבים להתחיל לעשות ועד למקום שנתפוס בכיתה. קבלו את המחשבות שמטרידות את כולנו בעיצומו של החופש הגדול

 עם כמה שקשה לנו להודות בזה, החופש הגדול עוד מעט נגמר ותגיע החזרה שלנו ללימודים. כמו בכל שנה, גם הפעם חולפנות בראשנו לא מעט חששות ומחשבות בנוגע לשנה החדשה. אז מהן המחשבות הכי נפוצות, שבטוח עלו לכם לראש לפחות פעם אחת?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

עבודות קיץ

"אופס! יש רק עוד שבוע וחצי לחופש הגדול ולא התחלתי שום עבודת קיץ" - אנחנו יודעים שכל אחד מכם אמר את המשפט הזה לפחות פעם אחת בימים האחרונים ובצדק. החופש הגדול גורם לנו לרוב לצאת משגרת הלימודים ובעיקר ליהנות ולשכוח מכל מטלה בית ספרית. רק חבל שגם החופש נגמר לפעמים וצריך לחזור אל הספרים והמחברות, ועדיף שכמה שיותר מהר...

הגיע הזמן להתחיל, לא?
הגיע הזמן להתחיל, לא? © צילום: fotolia

 קניות לשנה החדשה

שנת הלימודים החדשה היא ללא ספק אחד הדברים הכי מבאסים שיש, אז אין כמו קצת קניות בשביל להפוך אותה לטובה יותר. סוף החופש זה בדיוק הזמן בו כולנו מתחילים לחשוב על הקלמר, התיק, החולצות והמחברות החדשות והאופנתיות שנקנה השנה. אחרי הכול, גם הלימודים יכולים להיות טרנדיים ומה כיף יותר מאשר קניות לשנה החדשה?

לחזור עם סטייל © צילום: fotolia

כמה ימים נשארו עד החופש הבא?

לפעמים נדמה לנו כאילו אנחנו חיים בלופ אין סופי של המתנה לחופשים ואם אנחנו לקראת סיום החופש הגדול, אז המטרה הבאה היא כמובן חופשת ראש השנה! אז לא לדאוג, יש לנו רק שבוע אחד של לימודים לפני תחילת החגים, אפשר לנשום לרווחה.

 מה נלבש ליום הראשון

אם כבר דיברנו על תיק חדש, או קלמר חדש, הרי שהלבוש שלנו ליום הראשון של הלימודים הוא ההחלטה האופנתית הכי חשובה של השנה! ואל תשחקו אותה תמימים, אנחנו יודעים שכבר התחלתם לחשוב בדיוק על התלבושת האחידה המתאימה שתפתחו איתה את השנה.

© צילום: שיר בכר

 ליד מי נשב ביום הראשון

אז על האאוטפיט ליום הראשון כבר חשבנו ועכשיו נותרה לנו עוד בחירה אחת משמעותית ביותר - ליד מי נשב ביום הראשון של הלימודים? בכל שנה מחדש הבחירה הזאת נהיית יותר ויותר משמעותית וקשה. אנחנו מציעים לכם לבחור בן זוג כבר מעכשיו.

 ללכת לים כמה שיותר פעמים

סוף החופש הגדול מסמל גם לא פעם את סוף עונת הרחצה ולכן המחשבה המעסיקה אותנו אולי יותר מהכל בתקופה הזאת היא עוד כמה פעמים נצליח ללכת לים לפני שנשאב לתוך המבחנים והלימודיםץ אז יאללה, להתחיל לפנות זמן וללכת לים, כי לא נשאר עוד המון זמן...

קיץ
אין כמו לחזור ללימודים עם שיזוף מושלם © צילום: fotolia
תגובות