חמישה סוגים של מורים שיש לכולנו בבית הספר. צילום: Shutterstock

חמישה סוגים של מורים שיש לכולנו בבית הספר

הם מלווים אותנו בכל שעות היום, מלמדים אותנו את החומר לבגרות ותמיד כאן בשבילנו. מהקשוח, דרך היורק ועד לאמהית - אלו חמשת סוגי המורים שכולנו מכירים. אז לאיזה מהם אתם הכי מתחברים? הצביעו

חופשת הקיץ הגיעה לסיומה ושנת הלימודים כבר כאן. בתחילת השבוע, נפתחו לרווחה שערי בית הספר וכולנו חזרנו אל שגרת הלימודים המוכרת. כל בתי הספר שונים זה מזה, בין אם במקצועות ההרחבה הקיימים ובין אם בחוגי ההעשרה. אך אם יש דבר אחד המשותף לכל בתי הספר הוא סוגי המורים שקיימים בכל אחד ואחד מהם, ללא יוצא מן הכלל! לכבוד החזרה ללימודים, קבלו את חמשת סוגי המורים שיש לכולנו בבית הספר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

החברמן

כולנו נתקלנו במורה, הזה שמלמד את המקצוע הכי לא קשור לחיים (זה שאפילו לא נבחנים עליו בבחינת בגרות כמו בשאר המקצועות) ולכן גם לא באמת לומדים אצלו בשיעור, אלא פשוט מעבירים את הזמן! לרוב, המורה הזה גם יתלבש קצת אחרת משאר המורים וינסה להיות "קול" יותר במכנסיים עד הברך, חולצת וי רופפת ונעלי שורש, ובקיצור? לבוש לא פורמלי שאמור לשדר לתלמידים - "אני אחד מהחבר'ה!", אבל בתכל'ס? זה לא הכי עובד לו, בלשון המעטה כמובן.

© giphy

היורק

לצערנו, גם המורה הזה קיים בכל בתי הספר. מדובר במורה שלא מודע לתופעה הפחות נעימה הזו שלו ולכן כל התלמידים שיושבים בשורה הראשונה (ולא מבחירה) נאלצים לסבול את טיפות הגשם הקטנות שניתזות עליהם באמצע השיעור. 

© giphy
 

הקשוח

מדובר במורה שיודע שכל התלמידים מפחדים ממנו, אבל ממש לא מצטער על כך, אלא להפך - מנצל את זה לטובתו. אצלו בשיעורים אף תלמיד לא מדבר, צוחק או חולם בהקיץ ואל תעזו אפילו לחשוב על לא להכין את שיעורי הבית!

© giphy

האהוב על כולם

מכירים את המורה הזה, שבניגוד למורה ה"חברמן"ף שמנסה להיות מגניב ושכולם יאהבו אותו, לא עושה שום דבר מיוחד, אבל עדיין כל תלמידי הכיתה עפים עליו? זה המורה שלא מתאמץ יותר מדי ולא משתדל יותר מדי, אלא פשוט מתנהג כמו עצמו וזה מה שכובש את כולם, וגורם להם לחכות בקוצר רוח לשיעורים שלו, לא להפריע לו ובאמת ללמוד.

© giphy

האמהית

בכל בית ספר יש את המורה שהמשפט "אתם כמו הילדים שלי!" נפלט מפיה שוב ושוב, ומה שמפתיע הוא העובדה שהיא באמת מתכוונת לכך. היא תדאג לכך שתבינו את החומר הנלמד, תעזור לכם כשתתקשו בשיעורי הבית, תעודד כשתכשלו במבחן ואפילו תכין לכם כוס תה חם אם תרגישו לא טוב.

© giphy
 

 

 

 

 

תגובות