בת 14: "נולדתי לעמוד על במות ולהופיע". צילום: Fotolia

בת 14: "נולדתי לעמוד על במות ולהופיע"

הרבה בני נוער כבר יודעים מה הם ירצו לעשות כשיהיו גדולים, אך האם אפשר להתחיל לפתח את הקריירה כבר בגיל ההתבגרות? ומה אפשר לעשות בכדי להגשים את החלום שלנו?

חלומות על העתיד, על הקריירה שתהיה לנו ועל השאיפות שלנו, מלווים אותנו מדי יום כבני נוער מתבגרים. אף על פי שאנחנו לא תמיד אנחנו את התשובות לכל השאלות שמציפות אותנו, הן ממשיכות להיות אי שם בראש, ולמלא אותן בכל פעם מחדש בתקוות וביעדים לעתיד.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבה זו, עוררה שאלה אצל נערה בת 14 החולמת על קריירת משחק. הנערה בחרה לשתף את גולשי אתר Ask People, מתוך תקווה שיעזרו לה. הנערה סיפרה כי כיום היא לומדת תיאטרון, אך חשה כי אינה מתקדמת בפן המקצוע: "אני לומדת תאטרון, אבל לצערי לא שולחים אותי לאודישנים". נוסף על כך, היא הביעה את רצונה ושאיפתה להצליח במקצוע: "כבר שנים שאני חולמת על קריירת משחק, לא משנה באיזה פלטפורמה. אני פשוט אוהבת את זה ורוצה את זה כל כך, איך להתחיל ומה לעשות?"

" אני פשוט אוהבת את זה ורוצה את זה כל כך" © צילום מסך

תוך זמן קצר, השיבו הגולשים לנערה. "בגיל שלך את יכולה לחפש  סדנאות משחק, או אפילו כשתעלי לתיכון, אז אולי תהיה שם מגמת תאטרון, או שתוכלי במכוון להירשם לתיכון שיש שם את המגמה הזו", הציעה אחת הגולשות.

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם ללכת אחר החלומות שלכם ולעשות את מה שעל ליבכם.

 

תגובות