Winter is coming: הדברים הכי שווים בשעון החורף. צילום: Fotolia

Winter is coming: הדברים הכי שווים בשעון החורף

העונה הקרה כבר בפתח ואיתה שלל דברים שרצינו ולא יכולנו לעשות בקיץ. החל מהקרמבו שיש רק בחורף (כבר הספקנו לסיים כמה חבילות) ועד האיפור שלא נהרס מהחום שיש בחוץ, אספנו לכם חמישה דברים שקורים בחורף וכולנו אוהבים

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: יורד גשם בחוץ ואתם שוכבים במיטה עם כוס שוקו חם בידיכם ומעליכם יש לא מעט שכבות של שמיכות. יש כיף יותר מה מזה? רק שאלו לא הדברים היחידים שממש התגעגענו אליהם בכל תקופת החורף והיו בטוחים שעל חלקם כבר סימנו ווי.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

האוכל

עם צניחת הטמפרטורות, הגיעו מגוון אין סופי של קרמבואים מכל הסוגים. הטעמים והצורות צצו לפתע על מדפי הסופמרקטים, כמו פטריות אחרי הגשם הראשון. נראה אתכם מצליחים להכריע בין הקרמבו המסורתי והפשוט בטעם וניל לבין חברו המשודרג בצורת חד קרן, בטעם מוקה ובניחוח הדרים, שלל הקרמבואים ההזויים עוד מחכה לנו בהמשך החורף. עוד מאכל, ליתר דיוק משקה, שמתעורר אט אט משנת הקיץ הארוכה שלו, הוא השוקו החם. מי לא אוהב את המשקה החלומי הזה? עם מרשמלו, בלי מרשמלו, עם קצפת, בלי קצפת, השוקו החם הוא בהחלט "הדבר החם" בכל חורף מחדש, מנחם ומחמם את הנשמה.

קרמבו
קרמבו © צילום מסך מיוטיוב

הבגדים החמים

רבות דובר, מדובר ועוד ידובר על בגדי החורף, שאין וויכוח - הם מדהימים במיוחד. החל ממעיל משובץ סופר טרנדי, גרביונים צבעוניים ומשוגעים ועד חצאיות מיני דמוית עור בסגנון שנות השמונים, העונה הגשומה מביאה איתה שלל הזדמנויות ליצור אאוטפיט מושלם שאף פאשניסט או פאשניסטה לא יעזו להחמיץ. בחורף ניתן לשחק ביתר קלות על הגבול הדק שבין טרנד לעל זמני ובין בגדי יום לבגדי ערב. אפשר גם לשלב כמה סוגי  בדים, הדפסים והשראות מעולמות שונים בלוק אחד באמצעות מראה השכבות החביב והותיק, שבקיץ הישראלי הרותח היה כמובן בגדר חלום רחוק.

© צילום מסך מאינסטגרם

הכרבולים הנעימים

אז אחרי שסיימנו לבלוס קרמבו אחר קרמבו כאילו אין מחר, לגמנו באלגנטיות (או כך לפחות חשבנו) שוקו מעלה אדים, והפכנו את הארון של אמא כדי למצוא את השמלה הקצרצרה שלבשה אי שם בשנות נעוריה הזוהרות הגיע הזמן להתכרבל. כן,  כולנו מתכרבלים ומתנמנים במשך החורף, גם אם אנחנו בכלל לא מודעים לעניין. בין אם בשיעור מרדים כזה או אחר, מול סדרת הטלוויזיה האהובה או בזמן איכות עם חיית המחמד הפרוותית, הכרבולים הם אכן חלק נכבד בשגרה החורפית של רוב בני המין האנושי והלא אנושי. 

© צילום: Fotolia

מזג האוויר החורפי

הגשם, הקור ובכלל מזג האוויר ההפכפך בישראל מוציא מכולם קיטורים ותלונות, אך מתחת למלמולים הזועפים בסגנון: "אוף, שכחתי להביא מטריה" מסתתרים רגשות אהבה עזים כלפי האחד והיחיד, הגשם, הנוזל המטפטף והשקוף שלפעמים לא ברור מה נסגר עם התזמון שלו. הוא מוסיף הרבה לאווירה החורפית המתאימה, כי הרי חורף בלי כמה גשמים טובים הוא כמו פסטה בלי רוטב מעליה, אפשר להסתדר בלי, אבל חסר משהו בחוויה הסופית. 

האיפור החורפי

המרכיב האחרון חביב ומוסיף נקודות זכות לחורף - האיפור. סוף סוף אנחנו באמת יכולים לשים מייקאפ מבלי שהוא ינזל כתוצאה מהחום. האיפור בעונה הקרה נוטה בהתאמה לגוונים קרים וכהים או לחילופין לגווני אדמה חמים. המייקאפ הופך לכבד יותר, המסקרה שחורה יותר והליפסטיק תופס את מרכז הבמה. כמו בבגדים, גם באיפור החורפי אפשר ורצוי להתפרע ולהתאפר בצורה בולטת מהרגיל, ולהעז להשתמש בפלטת צבעים רחבה יותר.

 
תגובות