הגובה לא קובע: חמש בעיות שרק נמוכים יבינו. צילום: Fotolia. אילוסטרציה

הגובה לא קובע: חמש בעיות שרק נמוכים יבינו

לא מגיעים למדפים הגבוהים? בגדים גדולים עליכם? צריכים לעמוד על שרפרף על מנת שלא יסתירו לכם? אם תשובתכם חיובית, אז גם אתם לא הכי גבוהים בכיתה, בלשון המעטה. אבל אין לכם סיבה לדאוג. בדיוק לשם כך, אספנו לכם את הבעיות שרק נמוכים יבינו, כי מי כמונו יודע?

כמו המוני דברים אחרים, גם גובה הוא נושא המעסיק אותנו מאוד בגיל ההתבגרות. נמוכים, גבוהים וגם ממוצעים, הגובה נהיה נושא שיחה שאי אפשר להתעלם ממנו. אז לכבוד כל מי שלא התברך בגובה, אנחנו אתכם, בבעיות שאך ורק אנחנו ואתם נבין.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לא מגיעים למדפים הגבוהים

הבעיה הראשונה והמובנת מאליה היא גם זו שלפעמים יוצרת מצבים מצחיקים או מביכים. מצרך ממדף עליון בסופר, בגד שתלוי גבוה בחנות או אפילו כוס מהמגרה העליונה במטבח, הגובה לא תמיד משחק לטובתנו. אבל בואו נביט אל הצד החיובי, לפחות כשאנו בסופר אנחנו לא צריכים להוריד בכל דקה מצרך מהמדף העליון. 

6f95c50621880
"לבקש מהאיש הנחמד לעזור לנו או שזה מביך מדי?" © fotolia

זה ארוך מדי

מכירים את הג'ינסים שצריך לקפל בסוף הרגל, משום הרגל קצרה מדי והמכנס ארוך? או את החולצות שלכאורה כתוב עליהן S, אבל הן מגיעות לכם עד הברכיים? כן, אנחנו לגמרי מבינים אתכם. למה לא עושים מידות לנמוכים, כדי שהבגדים יתאימו גם אלינו.

וגם השרוולים בכל החולצות שלנו ארוכים מדי
וגם השרוולים בכל החולצות שלנו ארוכים מדי © צילום: fotolia

 שבו על הספסל

מי מאיתנו לא שמע את המשפט:"הגבוהים עומדים מאחורה, הנמוכים יושבים מקדימה על הספסל" בזמן סידור התמונה הכיתתית לספר המחזור? אנחנו שמענו ועד כמה שהספסל היה נוח, היינו מעדיפים אולי לעמוד פעם או פעמיים.

חברים
"הגבוהים עומדים מאחורה, הנמוכים יושבים מקדימה על הספסל" © shutterstock

 "סליחה, אתה מסתיר"

אחת הבעיות הבולטות עם הגובה היא שבכל הזדמנות "הגבוהים" מסתירים לנו, בין אם זה בזמן שאנחנו מעתיקים מהלוח או אפילו בזמן הופעה של הזמן האהוב עלינו. אנחנו מתעודדים בעובדה שתוך ניסיון שדורש מאמץ רב באופן יום יומי להעתיק מהלוח או סתם לראות משהו בקרבת הדרך, אנחנו מבצעים גם סוג של פעילות גופנית.

כי כל העתקה מהלוח זו משימה בפני עצמה
כי כל העתקה מהלוח זו משימה בפני עצמה © צילום: fotolia

 "בן כמה אתה? אתה לא נראה"

מי מאיתנו לא שמע אי פעם שהוא נראה הרבה יותר קטן מהגיל האמיתי שלו? "אתה נראה ביסודי", "אתה נראה כמו האח הקטן שלו", או כל משפט אחר. העיקר שנהיה מודעים לעובדה שאנחנו נראים הרבה יותר צעירים. חכו חכו, יום אחד זה אפילו יהיה יתרון.

ישיבה בים חברים
לא בגיל שאנחנו נראים שאנחנו © שאטרסטוק

Say cheese

הבעיה האחרונה והחביבה שלנו היא לא אחרת מאשר התמונות כמובן. בכל תמונה שתהיה אנחנו נראים הכי נמוכים ליד כל הגבוהים מסביבנו, שלא נדבר על צילום הסלפי הקבוצתי, שהוא בכלל לא התפקיד שלנו וכנראה שגם לא יהיה.

קמפינג חברים
מחכים ליום בו אנחנו נצלם את הסלפי © צילום: Shutterstock

 

 

תגובות