הכי אחי: חמישה סוגים של אחים שיש לכולנו. צילום: shutterstock. אילוסטרציה

הכי אחי: חמישה סוגים של אחים שיש לכולנו

אנחנו בטוחים שאתם אוהבים את האחים שלכם. אבל בכל זאת, אי אפשר להתכחש לכך שלפעמים הם שתלטנים, מפונקים או תחרותיים במיוחד. הרי לכם חמישה סוגים של אחים שכולם מכירים

זה לא משנה אם הם גדולים, קטנים, או תאומים - האחים שלנו הם חברים לחיים. בין הגדולים והאחראיים, דרך הקטנים המפונקים ועד לתאומים שנראים כמו אדם שהתפצל לשניים, אתם בטוח מכירים את סוגי האחים הבאים. אז במיוחד בשבילכם - הכנו רשימה שתוכלו להזדהות. מי יודע - אולי תגלו שגם אתם סוג מסוים של אחים? 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הקטנים והמפונקים

לא לכולם יש אחים קטנים, אבל כל מי שיש לו אח או אחות קטנה יוכל להעיד שהצעירים הם תמיד המפונקים ביותר במשפחה. ההורים תמיד נותנים להם כל מה שהם מבקשים ומפנקים אותם כדי לוודא שהם לא יקנאו באחים הגדולים ולא ירגישו במחסור של כלום. אל דאגה, ככל שהאחים הקטנים שלכם יגדלו, כך הם יבינו שלכל פינוק יש מחיר ושכסף לא גדל על עצים אבל עד אז אי ספק שמתסכל לראות אותם מקבלים המון מתנות וכסף ליציאות שלנו בחיים לא היו מרשים לבזבז. אבל חייבים להודות, לפעמים הם כל כך חמודים שגם אנחנו מפנקים אותם. 

גם לנו מגיע קצת להתפנק, לא?
גם לנו מגיע קצת להתפנק, לא? © giphy

הגדולים והאחראיים

האחים הגדולים שלנו נוטים להיות יותר אחראים לעומת אחיהם הצעירים. הם דואגים ומטפלים בנו מאז שהיינו קטנים. בינקות הם היו מאכילים אותנו, מנקים אותנו, מחליפים לנו אין ספור חיתולים ובעיקר - הם תמיד שמרו עלינו וגם ישמרו עלינו בעתיד. אומנם יש לפעמים ריבים בין האחים ואחים יכולים להיות שתלטנים במיוחד, אבל  בסופו של דבר זה לא באמת משנה, כי האחים הגדולים שלנו כאן והם תמיד יהיו לצדינו ברגעים הכי קשים, הכי מביכים, הכי טובים והכי מאושרים. האחים הגדולים שלנו לא ישאירו אותנו לבד והם החברים הכי טובים שלנו לכל החיים.

תמיד כאן כשצריך
תמיד כאן כשצריך © giphy

יוצאי הדופן 

יוצאי הדופן הם אלו שהופכים את סדר ההתנהגות הטיפוסית. למשל, האחים הצעירים מתגלים כבוגרים, בעוד שהאחים הגדולים מתנהגים כמפונקים ועחסרי אחריות. אומנם זה לא קורה בכל המשפחות, אך יש לא מעט מקרים כאלה. זה מתבטא בדברים הכי קטנים כמו החדר המבולגן של האח הגדול, או הציונים הנמוכים לעומת האחים הצעירים יותר שמראים אחריות והצלחה אקדמית.

שוב נכשל
שוב נכשל © giphy

התאומים הבלתי נפרדים

תאומים הם ללא ספק סוג מיוחד של אחים, כאלו שיש להם יכולת להבין את האח השני ללא מילים. האח התאום יודע אם משהו עובר על התאום האחר, אפילו אם הם רחוקים פיזית. זה לא תמיד קשור למראה חיצוני תואם, שהרי ישנם תאומים זהים שפשוט אי אפשר להבדיל בינהם וישנם תאומים שפשוט לא נראים תאומים ובטח שגם לא אחים, אבל עדיין יש להם אישיות דומה וקשר בלתי רגיל.

צמד שלא נפרד
צמד שלא נפרד © giphy

התחרותיים

יש אחים שתמיד אוהבים לנצח. הציונים שלהם צריכים להיות גבוהים יותר מאלו של האחים האחרים, הבגדים שלהם אופנתיים יותר והיחס מההורים חם יותר. קצת תחרות דוחפת להישגים, אבל חשוב לשים לב שלא חוצים את הגבול, כי בסופו של דבר מדובר במשפחה שלנו, לא באויבים. 

 

>

 

תגיות
תגובות