בן 16: "אני מאוהב בחבר הכי טוב שלי". צילום: Fotolia

בן 16: "אני מאוהב בחבר הכי טוב שלי"

גיל ההתבגרות מלווה לא אחת בהתלבטויות ובשאלות באשר לזהות המינית. מי אני? מה אני? איך ניתן להתמודד עם מצב זה? ומה עושים כשמתאהבים בחבר הכי טוב שלי?

תחושת הבלבול שתוקפת אותנו בגיל ההתבגרות היא אין סופית. אנו נוטים להאמין שרק אנחנו חשים כך ואין איתנו עוד אנשים בסירה, אך נהפוך הוא - רבים חשים את מה שאנחנו מרגישים ואנחנו לעולם לא לבד. מה ניתן לעשות כשמרגישים כך?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות אלו, העסיקו נער בן 16 שפנה לגולשי "AskPeople"  במטרה שייסעו לו וייתנו לו עצה. הנער מספר שהוא כרגע מגדיר את עצמו בחברה כסטרייט לחלוטין ואף החבר הכי טוב שלו שינה לו את כל תחום המחשבה לגמרי, הוא מרגיש כלפיו מעבר. "אני חושב שאני מאוהב בחבר הכי טוב שלי.. כרגע אני מגדיר את עצמי בחברה כסטריט אבל הוא שינה לי את כל המחשבה לגמרי" הנער משתף שהוא לא מפסיק לחשוב עליו והיה אף מוכן לתת הכל כדי שיתפתח בינהם משהו מעבר."הייתי נותן הכל כדי שיהיה ביננו משהו אבל זה כנראה לא יקרה.. הוא מגדיר את עצמו כסטרייט ואפילו מתייעץ איתי בענייני זוגיות .."

"אני בטוח שאם אני אגיד לו שיש לי אליו משהו זה ירתיע אותו והוא יתרחק" © צילום מסך

כעבור זמן קצר הגולשים הבינו את הנער והחליטו לעזור לו. אחת הגולשות כתבה: "מסכימה שאתה במצב מסובך... אני חושבת שאתה צריך קצת זמן לעצמך, לנסות ולראות מה אתה מרגיש. יכול להיות שאתה סתם מבולבל ויכול להיות שהנטיות המיניות שלך קצת אחרות, תנסה לראות מה אתה מרגיש ואם זה ממשיך אולי תנסה להגיד לו, אם הוא באמת חבר טוב שלך הוא ישאר חבר שלך גם אם הנטיות המיניות שלך טיפה שונות".

בגיל ההתבגרות אנו נוטים למצוא את הזהות המינית שלנו, אין ספק שזה דבר מסובך ומבלבל. אנחנו ממליצים לכם לחשוב עם עצמכם מה אתם מרגישים, את מי אתם אוהבים, אין כאן תשובות לא נכונות. אל תתביישו לקחת לעצמכם את הזמן, יכול להיות שזה רק בלבול של גיל ההתבגרות. באשר לחברים, מי שבאמת חבר שלכם ישאר חבר שלכם גם אם הזהות המינית שלכם השתנתה. היו מי שאתם, לפני הכל - זה מה שהכי חשוב.

 

 



תגובות