לא שואפים לגובה: בעיות של אנשים גבוהים. צילום: fotolia

לא שואפים לגובה: בעיות של אנשים גבוהים

אם במקרה חשבתם שרק לאנשים נמוכים יש בעיות, אז כנראה שממש טעיתם. נכון, אמנם לגבוהים יש יתרונות כמו להגיע למדפים של הסופר ללא בקשת עזרה, צפיה בהופעות ללא הפרעות ועוד. גם להם יש המון בעיות, אז במיוחד לכל הגבוהים, אספנו לכם את הבעיות שיש לכל גבוה

כולנו מסתכלים אליהם בקנאה כשהם עוברים לידנו, מביטים אלינו אי שם ממרום גובהם כשהם מתנשאים לגובה של שחקן כדורסל או דוגמנית צמרת, אך נגלה לכם משהו שאתם בטח כבר יודעים, לא כל הנוצץ הוא זהב.
למרות שכל הנמוכים מביטים אל בעיות אלו כ"צרות של עשירים", עבור הגבוהים זו לא תמיד חוויה נחמדה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

רוב המיטות קצרות מדי 

אנשים גבוהים הם אנשים בעלי גפיים ארוכים לכן, כאשר אתם שוכבים על מיטה בגודל ממוצע לחלוטין, כפות הרגליים שלכם משתרכות להן החוצה אל מעבר למזרון המיטה. כהמשך ישיר לאורך המיטה, יש גם את השמיכה. השמיכה הממוצעת, ממש כמו גודל המזרון הממוצע, פשוט לא מצליחה לכסות אתכם מכף רגל ועד ראש לכן, כפות הרגליים מציצות החוצה באופן תמידי.

© Fotolia

קשה למצוא בן זוג בגובה המתאים

מה לעשות שרוב האנשים בעולם אינם מתקרבים לגובה של שחקני כדורסל או דוגמני צמרת לכן, אחד הקשיים הגדולים איתם אתם נאלצים להתמודד הוא מציאת בן זוג שיהיה בגובה המתאים, לא שהגובה הוא הגורם המשפיע אבל בכל זאת, תמיד כיף כשיש לך בן זוג גבוה.

המראות קטנות מדי

אתם עומדים מול המראה, מנסים לבחון את הלוק הסופי שבחרתם לעצמכם, במקום לראות את עצמכם מכף רגל ועד ראש (כמו כל בן אדם נורמלי), תמונתכם חצויה לחצי ורק החלק התחתון של גופכם משתקף אליכם מהמראה, תכלס? לפעמים חובה לראות את כל הלוק כדי שלא נסתובב עם אסון אופנתי. ממליצים לכם לשקול חיבור של שתי מראות יחד, זה אמנם ייראה מוזר, אך לפחות לא תהיו עוד קטועי ראש.

© Shutterstock

 חיבוק הופך לפעולה מביכה

פעולה שגרתית כמו חיבוק הופכת למביכה בטירוף (במיוחד עבורכן בנות) כשאתן נאלצות להתחבק עם אדם הנמוך מכם בהרבה וראשו מגיע אל מול החזה שלכן, (לחיצת יד גם תופס?).  

אין מקום לרגליים במושב האוטובוס

נסיעה בתחבורה ציבורית היא גם ככה פעולה לא נעימה, ארוכה, צפופה, ומלווה בריחות משונים ומוזרים. אך תוסיפו לכל אלו גם את העובדה שבשל גובהכם הרב, אין מקום לרגליים במושב, כתוצאה מכך,אתם נאלצים לסבול את כל הנסיעה בתנוחה ממש לא נוחה של רגליים מכווצות ומעוקמות הצידה בצורה משונה.

© fotolia

 כל מכנס ארוך הופך ל- 7/8

הג'ינס היפה שיושב מהמם על בובת הראווה בחנות יושב עליכם בצורה לא מחמיאה והופך למכנס 7/8 שאינו מצליח לכסות את כל רגליכם הארוכות.

כל שמלה נראית כמו טי-שירט

בדיוק כמו הבעיה הקודמת, גם כאן הבגדים אינם הולמים את גובהכם הרב, כל שמלה יפהפייה הופכת לטי-שירט שמגיעה עד הירכיים ולא ראויה (ובינינו? גם לא יכולה) אפילו להקרא שמלה.

 
תגובות