בת 18 : "מרגישה חוסר ביטחון בגלל הפצעים בפנים". צילום: shutterstock

בת 18 : "מרגישה חוסר ביטחון בגלל הפצעים בפנים"

להרבה בני נוער צצים "חברים" חדשים על הפנים. דבר זה, גורם להם לדימוי עצמי נמוך, חוסר בטחון והרשימה רק ממשיכה. איך אפשר להתמודד עם זה? האם יש אפשרות להפחית אותם ולשפר את המצב?

בגיל ההתבגרות עוברים תקופות לא קלות, המלוות בתחושות של בדידות, דימוי נמוך וחוסר אמונה בעצמנו. בנוסף לכל אלה, לחלקנו יוצאים פצעים בפנים, הפצעים גורמים לנו להרגשת נחיתות ואי שביעות רצון ממראנו החיצוני. האם יש אפשרות לשפר את המצב?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות דומות, העסיקו נערה בת 18 שבחרה לפנות לגולשי "AskPeople" במטרה שייתנו לה עצה. הנערה מספרת, על כך שהתחילו לצאת לה המון פצעים בפנים שגורמים לה לחוסר ביטחון,קשה לה שהפצעים מופיעים, כשהיא הולכת ברחוב היא מרגישה שיש לה צורך להסתיר אותם. "לאחרונה התחילו לצאת לי פצעים כואבים ואשומים בפנים, אישית אותי זה מגעיל ותמיד יש לי חוסר ביטחון להראות בציבור שהפצעים מופיעים".

135a71ccd33a4
 © צילום מסך

לאחר זמן קצר , הגיבה אחת מגולשות האתר :" פצעונים זה דבר טבעי, כמובן שזה לא אסתטי אבל זה לא סוף העולם, זה נעלם בסופו של דבר. את יכולה בינתיים לטפל בפנים עם סבונים ומסיכות ולשים מייקאפ או קונסילר ירוק".

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם, שפצעונים זה דבר טבעי, הרבה בני נוער סובלים מבעיה זו אך היא ניתנת לפתרון. עם טיפול נכון הם יכולים לעבור לכם תוך תקופה מסוימת, כמובן שחשוב להתייעץ עם רופא ולבדוק את השפעות התכשירים שאתם משתמשים בהם. בנוסף, אם זה יגרום לכם להרגיש טוב יותר, אתם יכולים להשתמש במוצרי איפור כדי להסתיר את הפצעונים.

 

 

 

תגובות