מזל טוב: רעיונות לחגיגות יום ההולדת הכי שוות בחורף. צילום: fotolia

מזל טוב: רעיונות לחגיגות יום ההולדת הכי שוות בחורף

כאשר ים ובריכה אינם בתכנון, וטיול בטבע אינו מומלץ גם הוא, חגיגות יום ההולדת בזמן הכי חורפי של השנה יכולה להראות כמשעממת ובנאלית. ובמיוחד בשבילכם, ילידי החורף, אספנו מספר רעיונות יצירתיים לחגיגות יום ההולדת הכי חמות, בזמנים הכי קרים.

מזל טוב! השנה, בדיוק כמו בכל קודמותיה, יום ההולדת שלכם נפל על היום הגשום והחורפי ביותר בשנה, שבו סופת הרעמים מרעישה בחוץ והמעלות נמוכות מהרגיל. אז איך עדיין תוכלו לחגוג את המסיבה השווה שעליה חלמתם? איך יום ההולדת הזה יהיה מדהים לפחות כמו הקודמים? בדיוק לשם כך הכנו עבורכם כמה רעיונות כיפיים שיצילו אתכם ברגע האחרון.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מסיבת פיג'מות

דמיינו לכם: כל החברים, בערב, אוכל טעים, מוזיקה, ובלילה פתיחת מזרונים והתחלת המסיבה האמיתית: מסיבת הפיג'מות. משחקי חברה עד שעות מאוחרות, אינספור בדיחות וחוויות משותפות ומסיבה אחת בלתי נשכחת. איך זה נשמע לכם?

מסיבה בלתי נשכחת © shutterstock

קריוקי

אין דבר מגבש יותר מחוויית זיופים משותפת! התארגנו עם קבוצת החברים הקרובה וערכו ערב שכולו מוזיקה וכיף. אם חבריכם מסוג האנשים שישתפו פעולה, הערב הזה יכול להפוך למסיבה של השנה. רק תזכרו לא להרעיש יותר מדי לשכנים עם כל הזיופים האלה!

ערב שכולו מוזיקה וכיף
ערב שכולו מוזיקה וכיף © Fotolia

מסיסרט

אם אתם חובבי סרטים, מסיבה בסרט היא אופציה שקיימת גם בימים הגשומים ביותר.בחרו סרט מהז'אנר אהוב עליכם, ארגנו קצת שתייה ופופקורן וזה הכל! אגב, סרט אינו חייב להיות בקולנוע, גם סרט בבית עם שמיכות וכריות יכול להפוך בקלות למסיבת יום הולדת חוויתית ביותר.

לכם רק נשאר לבחור סרט!
לכם רק נשאר לבחור סרט! © צילום: Fotolia

סדנא

סדנא היא אופציה מעולה לחגיגה גם בזמנים גשומים וסוערים. בחרו נושא שמעניין אתכם, כמעט בכל נושא יש אנשים שמעבירים סדנאות: מאוכל, דרך עיצוב אופנה ועד רשתות חברתיות, וכל מה שנשאר לכם לעשות זה רק לקבוע תאריך ולחלק הזמנות. תהנו!

גם להכין וגם לאכול!
גם להכין וגם לאכול! © צילום: Shutterstock

אוכל, אוכל ועוד אוכל

גם בגשם וגם בשמש, גם בקור וגם בחום, אם יש דבר אחד שכולם ייהנו ממנו בכל שעה היא מסיבה סביב אוכל טוב. הזמינו מקום במסעדה טובה או אפילו קבעו עם חברים לבשל כולם ביחד, העיקר שיהיה נחמד וכמובן טעים! אל תשכחו את עוגת יום ההולדת!

העיקר שיש אוכל טעים!
העיקר שיש אוכל טעים! © fotolia

 

 

 

תגובות