שומרים על הכיס: בילוי עם חברים בלי לבזבז הרבה כסף. shutterstock

שומרים על הכיס: בילוי עם חברים בלי לבזבז הרבה כסף

מי לא אוהב לבלות עם חברים, ללכת למסעדה טובה או לסיבוב בקניון? אמנם אלו הם מקומות בילוי נחמדים, אך הם עלולים להיות יקרים למדי. אספנו עבורכם שש דרכים מקוריות לבילוי כיפי עם חברים, שלא יאלצו אתכם לרוקן את קופת החסכון

מרבית בני הנוער מתאמצים לעבוד בשעות הפנאי שלהם כדי להרוויח סכום כסף זעום, או לחסוך שקל בשקל מדמי הכיס שקיבלו מההורים. אבל כאשר יוצאים לבלות עם חברים- הכסף עלול להתבזבז מבלי שבכלל ישימו לב. הדעה הרווחת בקרב בני נוער היא שבילוי עם חברים הוא מטבעו דבר יקר, אך למעשה, אפשר ליהנות גם בלי לבזבז! קיבצנו בשבילכם מספר רעיונות כיפיים במיוחד לדברים שתוכלו לעשות עם החברים- מבלי לקרוע את הכיס.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

להקים קבוצת ספורט

תוכלו להקים קבוצת חברים ולקבוע לצאת יחד לפעילות ספורטיבית. תוכלו לעשות זאת אפילו באופן קבוע- פגישה אחר הצהריים או בשעות הערב למשחק כדורסל, ריצה, הליכה ואפילו רכיבה על אופניים. (תזכורת חשובה: לחבוש קסדה ולרכוב רק בשבילי אופניים זה מאסט!).

אפשר לצאת ביחד לפעילות ספורטיבית.
אפשר לצאת ביחד לפעילות ספורטיבית. © Fotolia

להתנדב

תוכלו לצאת יחד להתנדבות קבועה או חד פעמית בתנועת נוער, עם קשישים בבית אבות, אצל ילדים חולים והרשימה עוד ארוכה. התנדבות היא פעילות מבורכת- כי אין כמו לעשות מעשה טוב, שיעניק לכם תחושת סיפוק ועל הדרך יספק לכם זמן איכות מהנה עם חבריכם.

התנדבות היא פעילות מבורכת. © Fotolia

פיקניק

מתי בפעם האחרונה הרמתם את העיניים מהמסך ויצאתם לטבע המרהיב ביופיו? צאו באחר צהריים נעים לפיקניק נחמד בפארק- פרשו מחצלות, ארגנו חטיפים או ארוחה קלילה, ותיהנו מנפלאות הטבע עם חבריכם האהובים. מהנסיון שלנו, זאת תהיה חוויה מגבשת שתשאו בזכרונכם לזמן רב.

לעזוב את המסכים ולצאת לטבע.
לעזוב את המסכים ולצאת לטבע. © Sutterstock

ערב חברים

מעין מסיבת פיג'מות ביתית מהנה במיוחד. קבעו בכל פעם בבית של חבר אחר שכל אחד יכין משהו קטן וטעים לאכול, למשל: פסטה, סלט ירקות, מאפים וכו'. תוכלו גם להזמין פיצה, או לרכוש כמה חטיפים, וכן לבשל או לאפות יחד. ארגנו מזרנים או שקי שינה, ופעילות נחמדה להמשך הערב: צפייה בסרט, אכילת פופקורן, משחקי קופסה, עבודות יצירה (DIY) ואפילו הרכבת פאזל גדול יחד, כי אין כמו ערב כיפי עם החבר'ה.

מעין מסיבת פיג'מות מהנה במיוחד.
מעין מסיבת פיג'מות מהנה במיוחד. © shutterstock

מועדון קריאה

קריאת ספרים היא תחביב נהדר, וכיף אף יותר לחלוק אותם עם חברים טובים. הקימו קבוצה של חובבי קריאה (וגם כאלו שרוצים להתחיל), היפגשו מדי שבוע, חילקו אחד עם השני המלצות לספרים שאהבתם וחוויות מהקריאה. תוכלו לקיים את המפגשים בכל פעם בבית של חבר אחר, בפארק או אפילו בספרייה השכונתית.

תוכלו להחליף רשמים על הספרים שאהבתם. © Fotolia

יום הסרט

בילוי בקולנוע אכן עשוי להיות יקר למדי, כשאתם קונים כרטיס, ומתעקשים גם על פופקורן וקולה, וגם על חטיף קטן. על מנת לפתור בעיה זו מומלץ להביא אוכל מהבית ולאכול לפני או אחרי הכניסה לסרט. כמו כן מתקיים פעם בכמה חודשים יום הסרט! כל הכרטיסים לכל הסרטים ב10 ₪ בלבד! שימו לב שקיים יום הסרט הבין לאומי- בו מוקרנים סרטים מרחבי העולם, ויום הסרט העברי, בו תוכלו לצפות רק בסרטים ישראליים. צפייה מהנה!

אין כמו סרט טוב עם חברים.
אין כמו סרט טוב עם חברים! © צילום: Fotolia

 

תגובות