חם קר: חמישה סוגי האנשים הכי הזויים בחורף. צילום: fotolia

חם קר: חמישה סוגי האנשים הכי הזויים בחורף

אוהבים את החורף? או מחכים בקוצר רוח שהקיץ כבר יחזור? בין אם אתם מחובבי החורף הקריר ובין אם אתם מעדיפים את הזיעה שבקיץ, אספנו עבורכם את רשימת סוגי האנשים המעניינים בחורף שכולנו מכירים.

החורף מתחיל אט אט ואיתו מגיעים החסרונות והיתרונות כמו הגשמים, הברקים, הרעמים ועם הרבה מזל גם שלג. במקום לראות את החורף באור שלילי, אפשר לנצל את שינוי העונות באופן מירבי באמצעות שינה טובה ועם שתיה חמה ומתוקה. השאלה האמיתית היא איך אנחנו מתייחסים לחורף? הנה סוגי האנשים בעונה הקרה שכולנו יכולים להזדהות איתם.

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אנשים שתמיד קר להם

החורף הוא אכן העונה הקרה ביותר בשנה ואליה מתלווים הגשמים הנוראיים, הברקים המפחדים, הרעמים הרועשים, הסופות המפחידות שיחדיו עלולים לגרום למצב רוח ירוד. אבל מהי הבעיה המרכזית בחורף? לא משנה כמה שכבות נעמיס ונשקיע בבגדים עבים עשויים מבדים מחממים, עדיין יהיה לנו קר. אמנם אנחנו משתדלים לשבת בכיתה במקום שהמזגן החמים מגיע אלינו. אבל, הילד שתמיד חם לו מחליט ברוב חוצפתו שחימום חשמלי זה לחלשים, ופשוט מכבה את המזגן הנעים כאשר כל שאר הכיתה קופאת מקור . כמובן שמיד מתלקחות מריבות על המיזוג. העיקר שלפחות מישהו אחד מרוצה!

המריבות המוגזמות על המזגן
המריבות המוגזמות על המזגן © fotolia

אנשים שתמיד חם להם

בשונה מאנשים שקר להם ישנם אנשים שלרוב חם להם בחורף. הם יוצאים מהבית כשלגופם רק חולצה קצרה ומכנס קצרצר ואפילו כשיורד גשם הם אינם טורחים לפתוח את המטריה (אם בכלל יש להם אחת) שלהם! קר לנו עוד מלהביט עליהם, בטח שלא ללבוש את מה שהם לובשים. רק בריאות!

אלה שחולים כל הזמן

מי לא מכיר את החבר הזה שפשוט מחליט שיש לו חופש שלם בחורף? כנראה שלא הספיקו לו החגים והחופש הגדול והוא מאמין שבחורף בית הספר הוא בגדר המלצה בלבד. מהי הסיבה האמיתית לכך? ובכן, החברים שלנו נוטים לחלות בחורף. במקום שנהנה איתם בזמן הגשמים ונקפוץ יחדיו בשלוליות, החבר הכי טוב שלנו שוכב במיטה, עם כמה מעלות חום מפוקפקות ביותר וצופה להנאתו בטלוויזיה. בתור חברים טובים אנחנו נצטרך לעשות ביקור חולים ל"חולה" המסכן. רפואה שלמה!

החבר
החבר "המתחלה" © צילום: Fotolia

דרוש חבר לחורף!

אחרי חיפושים מעמיקים לצערנו לא מצאנו חבר חדש. אך אל לנו להתייאש! יש לנו את כל החורף הארוך כדי למצוא את האביר על הסוס הלבן ולהתכרבל איתו בפוך המחמם שלנו ולצפות בבינג' סדרות וסרטים רומנטיים. או שנסתפק בלראות את הקראש שלנו  עובר במסדרונות כל יום, ונבהה בו כרגיל. לבד זה הכי אחי!

נסתפק בבהייה בקראש בבית הספר.
נסתפק בבהייה בקראש בבית הספר © fotolia

שינה טובה

בזמן שיורד גשם בחוץ והמורה להסטוריה מנסה ללמד אותנו נושא חדש ומשעמם במיוחד, העיניים נעצמות לאיטן בגלל שמזג האוויר האפור והחשוך עושה לנו חשק להרדם! נצלו את מזג האוויר בסופי שבוע לשינה טובה עם הפיג'מה האהובה עלינו מתחת לפוך המחמם. שולחן קר ונוקשה בכיתה הוא לא המקום האידיאלי לשינת חורף איכותית!

עדיף לישון בבית.
עדיף לישון בבית. © Fotolia
תגובות