בת 15 : " אני מאוהבת בחבר הכי טוב שלי". צילום: fotolia

בת 15 : " אני מאוהבת בחבר הכי טוב שלי"

גיל ההתבגרות מלווה בהמון ריבים, כעסים, אי ביטחון, דימוי עצמי נמוך ואהבות. אך מה ניתן לעשות כאשר מתאהבים בחבר הכי טוב? האם להגיד לו או לוותר מתוך חשש לידידות?

במהלך גיל ההתבגרות אנו יוצרים לעצמנו חברויות שונות, עם המון אנשים. כשיש חברויות שונות מגיעות גם התאהבויות, גם בידידים ובחברים טובים, ולפעמים מרגישים שהם רואים אותנו ב"פרינדזון" - בסביבת החברים שלנו ולא מעבר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:


מחשבות אלו, עוררו סערה אצל נערה בת 15 שבחרה לפנות לגולשי ask people במטרה שייתנו לה עצה.
"אני חושבת שאני מאוהבת בחבר טוב שלי. כל הזמן רמזו לי שאנחנו צריכים להיות ביחד ושאני בקטע שלו ושהוא בקטע שלי שמתישהו פשוט התחלתי לחשוב על זה והתחילו לי מן פרפרים בבטן כזה כל פעם שאני לידו."
הנערה מסבירה שהיא חושבת שהיא מאוהבת בחבר טוב שלה, ונהיה לה ממש פרפרים בבטן כשהם אחד ליד השני. "לא היה עד עכשיו חבר.. אני לא יודעת אם מה שאני מרגישה זה באמת אהבה וגם אני לא בטוחה אם הוא בכלל בקטע שלי.." הנערה מוסיפה, שעד עכשיו לא היה לה חבר והיא עדיין לא יודעת מה היא מרגישה כלפיו, היא לא יודעת אם זה אהבה.

80a065c3ded31
80a065c3ded31 © צילום מסך


לאחר זמן מה הגיב אחד הגולשים באתר : "ברגע שאתה בפרינדזון אין לך מה להפסיד כי לחזור תמיד אפשר לצאת זה קשה. תנסי להציע לו שתהיו לבד ותרמזי לו שיבין אם הוא לא מבין תגידי לו בעצמך אם תרמזי לו קודם יש סיכוי שהוא יבין ואז שתציעי הוא לא יהיה בהלם או שהוא יציע בעצמו, בהצלחה! "

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שתמיד תעשו את מה שטוב לכם, תחשבו עם עצמכם אם אתם בכלל רוצים זאת ורק לאחר מכן תפעלו.

תגובות