איזה קור: 5 דברים שכולנו רוצים לעשות ביום קריר. צילום: fotolia

איזה קור: 5 דברים שכולנו רוצים לעשות ביום קריר

החורף סוף סוף הגיע. בחוץ יורד גשם וברד, ובחרמון מתחיל כבר לרדת שלג. בלילות אנו שומעים את קול הרעם ורואים את הברקים. אז לרגל פתיחת החורף אספנו בשבילכם חמישה דברים שכולנו רוצים לעשות ביום חורפי

אחרי כל כך הרבה זמן שחיכינו לו - החורף הגיע. הגשם לא מפסיק לרדת ובחוץ קור אימים. הרחוב מוצף במים והמטריות נמצאות כל הזמן בנוף. החורף היא עונה מלאה בדברים שאנו רוצים לעשות רק כשהוא מגיע, והנה כמה מהם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

להישאר במיטה עם הפוך

למי יש כוח לקום לבית ספר כשיורד מבול וקר? בימים שבכל זאת אפשר להישאר במיטה, כל מה שנותר לעשות זה להתכרבל בפוך ובפיג'מת הצמר שלנו. רק אל תשכחו לקום כשצריך, כן?

© fotolia

לשתות שוקו חם

מה המשקה האהוב על כולנו בחורף? שוקו חם כמובן. אין על שוקו חם עם קצפת ומרשמלו כשבחוץ קפוא וקר. אפשר להנות ממנו עם סרט טוב ברקע, או שיחה טובה עם חבר או בן משפחה. 

© fotolia

בינג' סדרות

החורף הוא הזמן המושלם להשלים את הפרקים שפספסנו בסדרה האהובה עלינו. זה גם הזמן המושלם להכיר סדרות נוספות ולהתמכר מחדש. תדאגו לא להגזים עם הצפייה בטלויזיה, ולעשות הפסקות קצרות בין פרק לפרק. 

© fotolia

זמן איכות משפחתי

בחוץ קר ויורד גשם אז אי אפשר לצאת החוצה עם חברים, ולכן זה הזמן המתאים לערב גיבוש משפחתי. בין אם זה לראות סרט ביחד, או לדפדף באלבומי תמונות ישנים, או סתם לדבר על הכל. כי בתכל"ס אין על משפחה.

© fotolia
 

להתלונן על הקור

"איזה קור", "למה קר כל כך?" ו"שונא את החורף" הן תלונות שכולנו שומעים ואומרים במהלך החורף. מותר ואף רצוי להתלונן קצת על מזג האוויר הקודר, אך תשתדלו בכל זאת להנות כמה שיותר מהחורף המיוחד, שמבקר בארצנו הקטנטונת רק פעם בשנה. צאו לרקוד בגשם!

© fotolia

 

תגובות