לא רק לאמא ואבא: האנשים שאנו חייבים להודות להם. צילום: fotolia

לא רק לאמא ואבא: האנשים שאנו חייבים להודות להם

תודה. מילה אחת עם כל כך הרבה משמעות. אנחנו נוהגים להשתמש בה פעמים רבות ועדיין, לצערנו, אנו לפעמים שוכחים להשתמש בה. אז במיוחד בשבילכם, אספנו לכם את האנשים שכולנו חייבים להודות להם

קיימים כל כך הרבה אנשים שתומכים ועוזרים לנו בכל יום מחדש. אם זה חבר שעוזר לנו להבין את החומר למבחן, אם זו המדריכה בתנועת הנוער שעזרה לנו בשעת משבר, והרשימה אינה נגמרת. האם כבר יצא לכם להודות להם? אם לא, זה הזמן!

עוד בערוץ המגזין:

אמא ואבא

לא, זה לא מובן מאליו. מי אם לא ההורים שלנו, שתמיד שם בשבילנו ותמיד יהיו איתנו בכל הדרכים בחיים? אמא ואבא הם הדוגמא הקלאסית לאמירת תודה אמיתית. תודה על התמיכה, על העזרה ועל העובדה שהם איתנו בכל רגע ורגע (גם בפעמים שהם לא ממש חייבים) אז תכלס? אין כמו תודה גדולה להורים.

תודה על כל מה שאתם בשבילנו
תודה על כל מה שאתם בשבילנו © Fotolia

אח ואחות

נכון, אנחנו רבים איתם בערך כ-90% מהזמן. אבל ברגעים האמיתיים, מתי שאנחנו צריכים אותם לידינו, הם אף פעם לא ינטשו אותנו. הם יהיו שם בשבילנו מול כל העולם, ולא יפחדו להודות בזה. אז למרות המריבה על השלט ולמרות ההצקות שלא נגמרות, זה הזמן לתת להם חיבוק גדול ולהודות להם על הכל.

חבר וחברה

אומרים שמשפחה לא בוחרים. נכון? אבל חברים דווקא כן. חברים הם המשפחה שאנחנו יוצרים לעצמנו. אין כמו חבר קרוב או חברה שכבר הפכה לאחות כדי לדעת שאנחנו לא לבד, שיש מי שאיתנו תמיד, גם בפעמים הפחות טובות ומאושרות בחיים. אל תקחו חבר קרוב כמובן מאליו, תשמרו עליו כעל אוצר שמצאתם, לא בכל יום מוצאים אחד כזה.

תודה על כך שאתם תמיד כאן עבורנו
תודה על כך שאתם תמיד כאן עבורנו © shutterstock

המורה האהוב עלינו

מורה טוב הוא מורה לחיים. לכל אחד מאיתנו יש מורה אחד שהוא יזכור כנראה לנצח, אחד כזה שתמיד תמך בו ומינף את ההצלחות שלו למעלה. יש לכם כבר מורה בראש? קדימה, זו לא בושה לקום ולהודות לו. בכל זאת, אל תשכחו שאתם לומדים ממנו בכל יום משהו חדש.

לסיום, העיקר הכוונה

אתם לא חייבים לחשוב על אדם ספציפי כדי להודות. העיקר הוא להסתכל על כל דבר בצורה חיובית, לדעת שכמו שדברים באים בקלות, כך, הם גם עלולים להיעלם. רכזו רגעים משמחים בחיים שלכם, כאלה שעושים אתכם מאושרים, ותודו לאנשים שאיתכם, תודו על כל חיוך שאדם קרוב העניק לכם. ו..אל תשכחו גם מידי פעם להודות לעצמכם.

 

תגובות