בת 14: "מרגישה מאוד בודדה". צילום: shutterstock

בת 14: "מרגישה מאוד בודדה"

במהלך תקופת החטיבה והתיכון יוצא לנו לא מעט להתמודד עם קשיים, חברים, לימודים ומשפחה. כל אלה הם חלק בלתי נפרד מאיתנו, אך האם אפשר להתמודד עם ההרגשה שאנחנו בודדים? ואיך ניתן להתחבר לחברים חדשים למרות שקשה לנו?

בגיל ההתבגרות אנו מתמודדים עם מצבים שלפעמים לא היה יוצא להתמודד איתם בעבר, אנו חשים בודדים, וחווים ריחוק מסוים מהחברים, אז איך ניתן להתחבר לאנשים חדשים למרות כל הקשיים?

עוד בערוץ המגזין:

מחשבות אלו, עוררו סערה אצל נערה בת 14 שבחרה לפנות לגולשי "Ask Pepole"  במטרה שייתנו לה עצה.

"אין לי חברות, אפילו לא חברה טובה אחת!" © צילום מסך

"שנה שעברה עברתי כיתה והיו לי המון חברים וחברות. השנה פשוט ממש קשה לי בחיי החברה, אין לי חברות בכלל, מאז שהתחלתי להשקיע יותר בלימודים כולם פשוט התרחקו ממני או שאני מהם...", הנערה מספרת על כך שבשנה שעברה היא עברה כיתה, והיו לה המון חברים, אבל השנה ממש קשה לה בחיי החברה ואין לה חברות כלל. מאז שהיא החלה להשקיע בלימודים נוצר ריחוק בינה לבין חבריה.

"אני תמיד מנסה להתחבר אבל אין באמת בנות רציניות שרוצות לצאת איתי אחרי בית הספר... ומאוד קשה לי להתחבר לילדים אחרים אני תמיד מנסה וכולם דוחים אותי". הנערה מדגישה שהיא אכן מנסה להתחבר לילדים חדשים, ולמרות זאת "דוחים" אותה.

לאחר זמן מה הגיב אחד מגולשי האתר: "תנסי ללכת לתנועות נוער או חוג כלשהו שאת אוהבת, ככה יהיה לך ישר מכנה משותף עם הילדים ויהיה לך יותר קל לנסות להתחבר אליהם."

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שגם מחוץ למסגרות בית הספר ניתן לרכוש חברים אמיתיים שיעמדו לצידכם בכל אשר תעשו, בתנועות נוער או התנדבויות.

תגובות