לכבוד יום המשפחה: הסיבות שבזכותן נוקיר תודה למשפחתנו. צילום: fotolia

לכבוד יום המשפחה: הסיבות שבזכותן נוקיר תודה למשפחתנו

באופן יום יומי, המשפחה שלנו עוטפת ומחבקת אותנו. עם זאת, לפעמים קל לנו שלא לשים לב ולקחת אותם כמובן מאליו. אז במיוחד לכבוד יום המשפחה, מצאנו את הסיבות שבגללן חשוב שנוקיר תודה למשפחתנו

המשפחה שלנו מלווה אותנו מהרגע הראשון, היא מהווה את מערכת היחסים הראשונה והחשובה ביותר בחיינו. היא יוצרת לנו מערכת תמיכה חשובה, כזו שלפעמים אנחנו לוקחים כמובנת מאליה ושוכחים כמה היא משמעותית, או ממעיטים בערכה. אז לכבוד מי ששכח ולא ידע, אלו הסיבות שבגללן כדי שנוקיר תודה למשפחתנו.

עוד בערוץ המגזין:

תמיכה

כולנו עוברים רגעים לא נעימים בחיים שלנו. בעיקר בתקופת הנעורים, שעמוסה בחוויות פיזיות ומנטליות רבות. אנו נקלעים לסיטואציות קיצוניות. אמנם, אנו נוטים להסתפק בתמיכת החברים הקרובים, אבל אין דבר שעוזר יותר מהאנשים שנמצאים איתנו בכל יום, ומכירים אותנו הכי טוב בעולם. כנראה שגם חוו את זה על בשרם כמה שנים לפני. הם המשפחה תמיד תתמוך בנו, לא משנה כמה קשה זה יהיה ואסור לנו לשכוח להודות להם על כך.

© פוטוליה

שם כדי להישאר

במהלך החיים אנחנו צוברים ומאבדים את האנשים הסובבים אותנו, חברים בבית הספר, מורים, והרשימה רק ממשיכה. זהו תהליך לא נעים, אך טבעי. הוא קורה לכל אחד מאיתנו בשלב מסוים. אך יש את האנשים שתמיד נשארים שם, לא משנה כמה נגדל או נשתנה, והם חברי המשפחה הקרובה שלנו שגם כשנגדל ונעזוב את הבית יהיו שם תמיד.

קבלה

כולנו עושים טעויות גדולות או קטנות במהלך החיים ואנשים רבים, יחליטו לעזוב אותנו ולכעוס עלינו במשך זמן רב בעקבותן. לא משנה כמה הדברים שנעשה יהיו חסרי היגיון ונוראיים - המשפחה שלנו תמיד תקבל אותנו, תסלח ותאהב אותנו בסופו של היום. זו ההגדרה האמיתית לאהבה ללא תנאים.

משפחה
© צילום: shutterstock

חוויות משותפות

לכל משפחה יש חוויות משותפות שמאחדות אותה בדבק שלא יפרד לעולם. בחופשות משותפות, במנהגים מוזרים בחגים ואפילו סתם באיזה ערב בייתי, מתגבשות חוויות שלא תשכחו לעולם עם האנשים שלא יעזבו אתכם לעולם. אלו הם הרגעים שכרגע אנחנו פחות מעריכים, אך בעתיד נבין שהם אלה שצריכים להיות המוערכים ביותר.

רגעים מצחיקים

הסיבה האחרונה שלנו רלוונטית בעיקר למי שיש לו אחים ואחיות שהרגעים המצחיקים איתם, לא ישתוו לשום דבר אחר. יש לכם את הבדיחות שרק מי שגדל איתכם באותו הבית וחווה את אותן החוויות יבין. אין דבר יותר כיף מאשר לצחוק על איזו שטות עם האחים, אז תעזבו את הטלפון ולכו לבלות איתם קצת זמן איכות, גם אם הם יטענו שאתם סתם מציקים, ויום אחד הם יבינו שאלה הרגעים המשמעותיים ביותר.

 
 
 
 

תגובות