לקראת פורים: המתנות המקוריות למשחק הגמד והענק. צילום: fotolia

לקראת פורים: המתנות המקוריות למשחק הגמד והענק

עוד שבוע חל חג הפורים, לקראתו - ללא קשר לארגונים האחרונים של התחפושת, חל גם המשחק המפורסם "הגמד והענק". אז לכבוד כל מי שמשקיע המון מחשבה במה לתת לענק שלו, ולא מוצא פתרון - מצאנו לכם את המתנות הפשוטות והמקוריות שכל ענק ישמח לקבל

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם מכינים מתנה לענק שלכם, ובתגובה אתם רואים אותו מהצד מתלהב ומראה לכל החברים שלו איזה גמד מושלם יש לו, אין תחושה יותר מספקת מזו נכון? אבל על מנת שהיא תתרחש, צריך לפעול ולהשקיע. בדיוק בשביל זה, הכנו לכם את במתנות הפשוטות והמקוריות שתוכלו להעניק לענק שלכם, כי איך אומרים? הגאונות היא בפשטות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

היום הראשון - יום בצבע

למתנת הפתיחה, כל גמד יסכים שצריך להביא משהו "מפציץ", אז המתנה הזו באמת עונה על הקריטריון הזה. ליום בצבע תוכלו לקחת צנצנת ובתוכה לשים חטיף שוקולד או כל חטיף אחר בצבע מסוים, לדוגמה: יום ירוק - תוכלו לשים בצנצנת קליק שהעטיפה שלו ירוקה, ולהוסיף גומי בצבע ירוק. ידוע שכל גמד מצפה לפתק מגניב, אז תוכלו לכתוב - "מישהו פעם אמר לי שהחיים יפים יותר בצבע ולא בשחור ולבן, שיהיה לך יום ירוק במיוחד!".

אפשרי גם לעשות צבעים אחרים
אפשרי גם לעשות צבעים אחרים © Fotolia

היום השני - יום מהסרטים

סביר להניח שזו המתנה שכל גמד מחכה לה, כי מי מאיתנו לא אוהב להרגיש קצת כמו בסרט מדי פעם? אז לכבוד היום הזה, תוכלו לתת לענק שלכם שקית פופקורן (אפילו מתוך חבילת פופקורן למיקרו) ופחית שתיה בצד. לפתק תכתבו: "שיהיה לך יום מהסרטים".

היום השלישי - אהבת חינם

נכון, המושג אהבת חינם נתפס די לאחרונה אבל גם לו מגיע יום בפני עצמו. אז במיוחד בשביל היום הזה תוכלו להביא לענק שלכם צמיד שקשור לנושא, ולהוסיף בקופסא קטנה ויפה 15 פתקים קטנים שמסבירים למה אתם מעריכים אותו, לגביי הפתק, תוכלו פשוט לכתוב "רק רציתי להזכיר כמה אני מעריך אותך".

כי כל אחד רוצה להרגיש אהוב
כי כל אחד רוצה להרגיש אהוב © צילום: shutterstock

היום הרביעי -  יום הפידבקים

מי מאיתנו לא אוהב לקבל פידבקים טובים? במיוחד בשביל זה תוכלו להעניק לענק שלכם מחברת, ומראש תבקשו מכל ילדי הכיתה לכתוב דברים טובים עליו, תסמכו עלינו שזו תהיה אחת המתנות שהוא אפילו יותר יאהב - כי אין אדם שלא אוהב לקבל מחמאות. לפתק תכתבו "חשוב לי שתזכור כמה כולם מעריכים ואוהבים אותך".

היום החמישי - יום מעניין

כי אין מה לעשות, לרוב הענק שלנו משתעמם בבית הספר, בדיוק בשביל זה תוכלו להדפיס לו מנדלות שיוכל לצבוע, לעשות לו רשימה של סרטים מומלצים שכדאי לו לראות ובנוסף גם להביא לו חטיף קטן, כמו למשל: "פסק זמן". לפתק אפשר לכתוב, "לפעמים חשוב לדעת לקחת פסק זמן ולהשקיע זמן קצר במנוחה, שיהיה לך יום מעניין במיוחד"

כי אין יותר כיף מאשר יום בשביל עצמך
כי אין יותר כיף מאשר יום בשביל עצמך © fotolia

היום השישי - יום השוקולד

בשביל להשאיר לענק שלנו טעם טוב בפה, אין ויכוח על זה שיום השוקולד זו הבחירה המושלמת. תוכלו למשל לקנות לו חטיף שוקולדי, ובמיוחד עבור פורים להוסיף לו אוזני המן (במילוי שוקלד כמובן). לסיום, תוכלו לכתוב בפתק, "שמחתי להיות הגמד שלך ואני מקווה שגם אתה שמחת להיות הענק שלי, (כאן תוכלו להזדהות במידה ותרצו) שיהיה לך יום שוקולדי במיוחד!".

 

 

תגובות