לא רק לישון: כמה דברים שתוכלו לעשות בסוף השבוע. צילום: fotolia

לא רק לישון: כמה דברים שתוכלו לעשות בסוף השבוע

מי לא אוהב את ימי סוף השבוע? חלק מהאנשים, מעדיפים לנצל את השבת בהשלמת שעות שינה, אבל מרביתנו יודעים רגעי שעמום רבים, ולא תמיד מוצאים משהו מעניין לעשות. אז במיוחד בשבילכם, אספנו את חמשת הדברים הכי שווים שתוכלו להעביר בהם את הזמן

אם נודה באמת, קשה לנו לקום בבוקר, ואין זה משנה אם ישנו מאוחר או קצת מוקדם יותר. כולכם ודאי מכירים את ההרגשה: מתחפרים עמוק בשמיכה, מתפללים לעוד דקות ספורות של שינה נעימה, ומייחלים להגעתו של סוף השבוע, שמהווה עבור כולנו אור בקצה המנהרה. אבל כשהוא מגיע לבסוף, לא כולנו יודעים איך להעביר אותו. אז במיוחד בשביל חובבי השגרה שבינינו, הכנו לו"ז קסום שיעזור לכם להעביר בנעימים את סוף השבוע שלכם

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

צאו לטייל

ימי סוף השבוע הם הזדמנות מצוינת להרים את הראש ממסכי הנייד והמחשב שמלווים אותנו לאורך השבוע, ולצאת אל הטבע. באתר רשות הטבע והגנים תוכלו למצוא אתרים מעניינים לטיול עם משפחה או חברים, כמו שמורות טבע, גנים לאומיים, מסלולי אופניים, וחופי רחצה. אם אתם מקפידים שלא לנסוע בשבת - תוכלו לצאת לסיבוב בשכונה או בפארק הקרוב לביתכם. טיפ קטן: מומלץ להתעדכן במזג האוויר טרם היציאה, על מנת שלא להיקלע למזג אוויר סוער, שיטפונות וכדומה.

הסופ"ש הוא הזדמנות מצוינת להרים את הראש ממסך הנייד © צילום: Shutterstock

גיבוש משפחתי

מתי בפעם האחרונה שיחקתם עם אחיכם הקטנים, שוחחתם עם ההורים או צלצלתם לשאול לשלום סבא וסבתא? במיוחד לשם כך מיועדים ימי סוף השבוע, המהווים הזדמנות נפלאה לגבש משפחתיות נעימה: תוכלו להרכיב פאזל יחד, לבקר בני משפחה המתגוררים באזור, לשחק משחקי קופסא כגון טאקי ומונופול או להכין חידון פרשת השבוע לכל המשפחה. ההנאה מובטחת!

המשפחה מעל הכל © Fotolia

היפגשו עם חברים

לרוב במהלך השבוע אנו עסוקים, ולא תמיד יש זמן פנוי להיפגש עם חברים. לא עוד! מומלץ להתחיל בהכנת לו"ז לשבת עם חברים: תוכלו להעביר כל סוף שבוע אצל מישהו אחר, להזמין אותם לסעוד יחד בצהריים, ללמוד, או לקבוע לטיול נחמד במקום שאתם אוהבים. כמו כן, תוכלו להכין מראש פעילות כמו טריוויה, לצפות בסרט, לשחק משחקי קופסה והרשימה עוד ארוכה.

הכי כיף לאכול יחד עם החברים © shutterstock

סדר בחדר

למי מאתנו אין איזו פינה מבולגנת בחדר או מגירה עמוסה בחפצים שאין לנו צורך בהם? ימי סוף השבוע הם הזדמנות נהדרת להשקיע קצת בחדר השינה, אשר במשך השבוע כולו מהווה מקום המפלט הנעים שלנו. החליפו מצעים, נקו אבק שהצטבר על כונניות ומדפים, ארגנו את תיק בית הספר וכו'. מומלץ לפנות מוצרים או בגדים שאינכם זקוקים להם עוד, ולתרום אותם לנזקקים. כך תפטרו מחפצים שאינם בשימוש, ועל הדרך תעשו מעשה טוב.

שמירה על חדר מסודר היא המפתח לשבוע מאורגן
שמירה על חדר מסודר היא המפתח לשבוע מאורגן © fotolia

השלימו שעות שינה

אם נודה באמת, לפעמים השגרה מתישה אותנו. או שאולי פשוט מדובר במציאות אליה אנו מתעוררים בכל בוקר, אל מטלות ומשימות שעלינו להשלים, הכרוכות במאמץ בלתי נגמר. ובדיוק לשם כך יש לנו את יום השבת, אשר כשמו כן הוא, ובו מצווה עלינו לשבות ממלאכה ולנוח. מומלץ מאוד להשלים שעות שינה או סתם לנוח, על מנת שאת השבוע הבא נפתח ברגל ימין - מאושרים, רעננים ומלאי מרץ.

תוכלו להשלים שעות שינה אחרי השבוע העמוס שהיה לכם © Fotolia
תגובות