בת 17: "חברה שלי הציבה לי אולטימטום". צילום: shutterstock

בת 17: "חברה שלי הציבה לי אולטימטום"

בגיל ההתבגרות החיים שלנו עוברים טלטלות שונות בעקבות השינויים הרבים שחלים עלינו, ביניהם חברים חדשים, אהבות וריבים. אז במה בוחרים - באהבה או בחברות? ואיך ניתן להתמודד עם חברה שמציבה לנו אולטימטום? הנה כל התשובות

במהלך תקופת ההתבגרות שלנו המשפחה והחברים מקיפים אותנו, כשאנחנו גדלים אנו חווים התאהבויות וזה לגיטמי לחלוטין, אך האם צריך לוותר על האהבה כדי להרוויח חברות?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות אלו, עוררו סערה אצל נערה בת 17 שהחליטה לפנות לגולשי "Ask Pepole" במטרה שייתנו לה עצה.

"הכרתי דרך החברה הכי טובה שלי מישהו, מכירה אותו כבר חצי שנה כמעט ויכול להיות שמתחיל להתפתח אצלי משהו מעבר לידידות כלפיו". הנערה מספרת כי היא הכירה ידיד דרך החברה הכי טובה שלה, והם מכירים כבר חצי שנה, היא מרגישה שהיא מפתחת אליו רגשות מעבר לידיד. "היום דיברתי עם החברה הכי טובה ויצא מצב שהיא התחילה לדבר על הידיד והיא אומרת לי "הוא מעצבן אותי, תנתקי איתו קשר אני לא אוהבת את זה שאת בקשר רציף איתו".

הנערה מוסיפה שהיא לא מעוניינת לנתק קשר איתו, היא מרגישה שהקשר ביניהם שונה מאשר הקשר בינו לבין חברתה. "אני לא רוצה לנתק איתו קשר, כי אני לא רואה איך הקשר בניהם והדיבור בניהם קשור לקשר שלי ושלו".
"היא הציבה לי תנאי, או שאני מנתקת איתו קשר או שאני והחברה הכי טובה מנתקות קשר, אני לא יודעת מה לעשות." הנערה מספרת כי חברתה הטובה הציבה לה תנאי, שהיא מרגישה שהיא לא יכולה לבחור בין החברה הכי טובה לבין הרגש שהיא מרגישה כלפי הידיד, והיא לא רוצה לנתק עם אף אחד מהם את הקשר.

"לא רוצה לנתק איתו קשר" © צילום מסך

לאחר זמן מה, הגיבה אחת מגולשי האתר: "אני חושבת שהאולטימטום שהיא הציבה לך פשוט נובע מהפחד שלה לאבד אותך. אם היא חשובה לך באמת, תסבירי לה שאת לא רוצה ולא מתכוונת לקחת צד, ושהקשר שלך ושלו לא ישפיע בכלל על החברות של שתיכן".

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם, שאם משהו חשוב לכם תילחמו עליו, ואם אתם מרגישים שהצד השני לא מבין אתכם הפתרון הכי טוב הוא להסביר את עצמכם.

 
תגובות