קרובים קרובים: דרכים לשמור על קשר גם ממרחק. צילום: fotolia

קרובים קרובים: דרכים לשמור על קשר גם ממרחק

לשמור על קשר עם חברים טובים לאורך זמן' זו משימה קשה בפני עצמה. אז מה עושים כאשר הבן אדם החשוב נמצא במרחק רב מכם? במיוחד בשביל כל מי שמתכנן לשמור על קשר עם חברים הגרים מעבר לים, הנה חמש טיפים לשמירה על קשר ממרחק

אין מה לעשות, זה לא סוד שיש כמעט בכל מקום אנשים נחמדים שיכולים להיות חברים טובים שלנו. למי מאיתנו לא קרה שהוא התחבר באירוע חברתי, או סתם מפגש עם אנשים שלא גרים בדיוק לידו? זה דבר לגיטימי שקורה די הרבה, אז במיוחד עבור כל מי שמתלבט או לא יודע, כך תשמרו על קשר עם חברים רחוקים.

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

© fotolia

ללמוד על המקום בו נמצא החבר

נושא מעולה שיכול לעזור לכם ולחבר לשמור על קשר, הוא פשוט ללמוד על אותו מקום בו גר החבר. ככה גם תמצאו נושאי עניין משותפים, גם תוכלו להראות התעניינות. תכלס? אנחנו ממש התחברנו לרעיון של להכיר מקום חדש גם אם אין לנו אופציה להגיע אליו.

לשתף כמה שיותר

כדי ליצור קשר טוב עם אנשים, המפתח הוא קודם כל כנות. גם אם החבר שלכם לא נמצא לידכם פיזית, נסו לשתף אותו כמה שיותר במה שעובר עליכם כדי לא ליצור ריחוק מנטלי ולהשאר קרובים כמה שאפשר. בואו נודה באמת - איזה מדהים זה לספר סיפור לחבר רחוק, כשהוא יכול לשמוע רק את מב שאנחנו אומרים לו?

חשוב לשתף גם חברים רחוקים
חשוב לשתף גם חברים רחוקים © צילום: Fotolia

לקבוע זמנים קבועים ביחד

קבעו עם החבר שלכם זמן קבוע לשיחות, פעילויות, או כל דבר שתרצו לעשות יחד. כך תוכלו למנוע בלבול ולוודא שגם למרות הריחוק ביניכם, לא יווצר מצב בו אתם מניחים אחד את השני ולא מדברים למשך תקופה ארוכה.

תבואו לבקר

אין מה לעשות, אין כמו פגישה פנים אל פנים כדי לשמור על קשר עם אנשים הקרובים אלינו. אז נכון שאפשר לשמור על קשר גם מרחוק, אבל זה בטוח לא יזיק אם תבקרו את החבר שלכם מדי פעם, או לחילופין, שהוא יבוא לבקר אתכם. וחוץ מזה, זה לא שאתם תתנגדו לטיול מסביב לעולם כן?

 

 



 



 

 
 
תגובות