לא רק חמץ: הדברים שהיינו רוצים מהם הפסקה לשבוע. צילום: fotolia

לא רק חמץ: הדברים שהיינו רוצים מהם הפסקה לשבוע

עם כניסת חג הפסח, לצער רבים מאיתנו נפרדנו לתקופה קצרה מהחמץ. מצד שני - כשאנו חושבים על זה, יש עוד מספר דברים שהיינו רוצים לקחת מהם הפסקה לשבוע

אמנם כולנו בחופש כרגע, אבל גם בחופש - אנחנו חיים את חיי השגרה ועושים גם דברים שאנחנו פחות אוהבים לעשות. אז אולי בינתיים נפרדנו לשבוע רק מהחמץ, אבל לא חסרים דברים אחרים שהיינו רוצים להפרד מהם. אז במיוחד עבור הפרידה הקצרה, אלו הם הדברים שהיינו רוצים לקחת מהם הפסקה.

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לימודים

אמנם קיבלנו חופש מבית הספר, אבל אין זה אומר שהפסקנו ללמוד לבד. חלקנו חוזרים ישירות לתקופת המבחנים, ועל מנת שנשמור על ממוצע הציונים הגבוה שלנו, אנו חייבים להמשיך ולתרגל. בנוסף, בואו לא נשכח את עבודת הפסח שניתנה לנו, עליה אנו עובדים שעות רבות. אז כן, אנו חייבים להודות שגם מבית הספר היינו מאוד רוצים הפסקה לשבוע לפחות, למרות זאת, בואו נתעודד בעובדה שהחופש הגדול רק קרב וקרב בכל יום שעובר.

כי אין מה לעשות, גם בחופש צריך ללמוד

כי אין מה לעשות, גם בחופש צריך ללמוד © sutterstock 

מטלות בית

כולנו צריכים למלא את חלקנו במטלות בבית, ועצם העובדה שיצאנו לחופשת פסח - לא נותנת לנו פטור מהן. אז אולי אנו נוטים לבצע את המטלות עם חיוך על הפנים, אבל אין זה אומר שאנו באמת נהנים מהם. אז אנחנו לא מתכחשים לעובדה שהיינו שמחים לקבל שבוע חופש מכל המטלות, אבל גם נודה בעובדה שיש איזה משהו כיפי בכל העניין הזה של שגרה.

עיסוקים

אולי עיסוקים זה דבר טוב, אבל לפעמים גם צריך לדעת מתי להפסיק ולהירגע. אז השבוע הזה זו הזדמנות מצויינת, לקחת לעצמנו כמה ימים ופשוט להרגע. תוכלו בזמן הזה לעשות מרתון סדרות, פעילות כיפית בשביל או עצמכם או אפילו, פשוט לא לעשות כלום ולהרגע עם עצמכם.

לפעמים צריך לדעת מתי לקחת זמן לעצמך
לפעמים צריך לדעת מתי לקחת זמן לעצמך © פוטוליה

שגרה

נכון, שגרה זה דבר טוב, היא שומרת עלינו ממוקדים ואפילו אפשר להגיד שהיא תורמת לנו להגיע להישגים. אבל גם ממנה חשוב לעיתים לקחת הפסקה. הפסקה מהשגרה לא חייבת להיות חופשה, אתם יכולים אפילו לעשות פעילות שביום יום לא הייתם עושים, לארגן מסיבה עם כל החברים או אפילו סתם לקחת הפסקה ולהרגע עם עצמכם.

תגובות