רק בגדר חלום: הדברים שתמיד קיווינו שיקרו ולא קרו. צילום: fotolia

רק בגדר חלום: הדברים שתמיד קיווינו שיקרו ולא קרו

לכל אחד מאיתנו יש דבר או שניים שרצינו שיקרה ולא קרה, עם כל הצער והאכזבה, אפשר להסתכל על הצד החיובי ולהתנחם בעובדה שאתם לא לבד. אז החל מהצטיינות בתחום חדש ועד הציפיה שדברים יקרו מעצמם, אלו הם הדברים שתמיד רצינו שיקרו

לכולנו קרה לפחות מספר פעמים במהלך חיינו, שממש ציפינו שמשהו יקרה והוא לא קרה, או לחילופין גם היינו מודעים שהדבר רק בגדר חלום. אבל עדיין, הייתה לנו תקווה קטנה שהדבר אכן יתגשם. אז במיוחד עבור אלו, שהמשיכו לחלום בגדול, למרות שבתוך תוכם ידעו שהדבר לא יתגשם, אלו הם החלומות שכולונו ציפינו וקיווינו שיתגשמו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

להצטיין בתחום חדש

לא מעט פעמים, התחלנו לנסות תחום חדש כמו: ריקוד, שחייה, כדורסל ושירה, והציפייה הראשונית שלנו הייתה שבאמת נצליח להצטיין בו, על ההתחלה. אבל אין מה לעשות, גם הספורטאים ואנשי התעשייה הכי גדולים לא נולדו מצטיינים בתחום, ובלי השקעה זה כמעט בלתי אפשרי להצטיין בתחביב חדש. אז כן, נכון שמפאת הסיבה הזו יצא לנו לוותר על תחומים שונים, אבל תחשבו על הצד החיובי - אם נשקיע מספיק מאמצים, החלום הזה יכול להפוך למציאות.

אין סוף מחשבות על מה יכול לקרות
אין סוף מחשבות על מה יכול לקרות © Fotolia

להיות המקום הראשון

ללא מעט אנשים, קורה שבסיטואציות חברתיות מבחינתם, הם מרגישים אופציה ב' (מה שהרבה פעמים לא בהכרח נכון). עם ההרגשה הזו, באה גם ציפיה הפוכה מאותו המצב, הציפיה הזו היא להיות באופן תמידי אופציה א', שלא יתרחש מצב בו הם לרגע לבד. אמנם זה דבר הגיוני ואף רצוי לכל אדם בעולם, אבל אנחנו יכולים לספר לכם שלכל אחד יש תקופה קצת פחות מוצלחת, אם זה מבחינה חברתית, לימודית או אפילו הישגית. אז בואו נסתכל על הצד החיובי של המצב, ונזכור שכל הדברים האלו הם ברי שינוי.

שמישהו יבחין בכשרון החבוי בנו

כל אחד כשרוני בדבר מסוים, אבל אצל חלק מאיתנו זה מורגש יותר ואצל חלק זה מורגש פחות. הכשרון הזה, מה שהוא לא יהיה הוא תחום גאווה לא קטן עבור כולנו, ואנחנו משתדלים לטפח ולהשקיע בו. אבל מה לעשות, לא תמיד קל לנו להפגין אותו כלפי חוץ ובכל זאת, יש לנו את התקווה הקטנה שמישהו ישים לב, ישאל ויפרגן לנו עליו. טיפ קטן מאיתנו: אם אתם שלמים ואוהבים את מה שאתם, אין שום סיבה שתצטרכו אישור מהסביבה שאתם טובים במה שאתם עושים, הרי בסופו של יום אתם עושים את זה בשבילכם ולא בשביל אף אחד אחר.

לפעמים צריך רק אמונה עצמית © Fotolia

שמישהו יבין אותנו

על כל אדם עוברים לא מעט דברים במהלך החיים, ולרוב אלו דברים שאנו עוברים עם עצמנו ולא תמיד עם אנשים אחרים. חשוב וטוב לשתף עם לפחות מישהו אחד את הדברים שעוברים עלינו, עם זאת, בדרך כלל האדם העומד מולנו לא יכול להבין את הדברים האלו עד הסוף, מהסיבה הפשוטה שהוא לא חווה ועובר אותם. קל יותר להתמודד עם משהו כשיש מי שעובר אותו איתנו, אבל אם נהיה ריאליסטים, נבין שרק אנחנו יכולים להבין במאה אחוזים מה קרה ומה היה באותה הסיטואציה. למרות הכל, אנו חייבים להודות שתמיד עוזר כשיש את מי לשתף ולשמוע חוות דעת נוספת.

שדברים יקרו מעצמם

זה לא סוד שכמעט אף פעם דברים לא קורים מעצמם, כולנו יודעים שאם אנחנו רוצים משהו - נצטרך לעבוד כדי להשיג אותו. למרות הידיעה הזו, לכולנו כל פעם יש את הציפיה שדברים יקרו ויסתדרו מעצמם. הרי למי מאיתנו לא קרה שרבנו ריב גדול עם החבר הכי טוב, נכשלנו במבחן או אפילו קרה לנו סתם דבר שטותי, שעשה לנו בלאגן גדול באותו יום ורק רצינו שיעלם? אז כמו שאמרנו, לצערנו עדיין אין לנו גמדים קטנים שיסדרו את העניינים האלו, אבל עם זאת, אנחנו יכולים רק להחכים מהדברים האלו.

תגובות