יותר מוקדם: הסיבות בגללן כדאי לקום מוקדם גם בחופש. צילום: fotolia

יותר מוקדם: הסיבות בגללן כדאי לקום מוקדם גם בחופש

במיוחד בימי החופש הארוכים, לא מעט מאיתנו אוהבים להשאר ערים עד שעה מאוחרת ובהתאם לזאת, גם לקום בשעה מאוחרת. למרות כל הכיף שבדבר, תתפלאו לשמוע שגם לקום מוקדם זו חוויה בפני עצמה

כולנו יכולים להסכים, שבימי החופש אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים הוא לקום מאוחר, להתפנק שעות נוספות במיטה וכמובן, סתם לשבת ולצפות בטלוויזיה. כל הדברים הללו אמנם מהנים ללא ספק, עם זאת, לא רק לקום מאוחר זו חוויה בפני עצמה, גם לקום מוקדם יכולה להיות חוויה מהנה במיוחד.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כושר,כושר ועוד פעם כושר

לשמור על כושר גופני ואורח חיים בריא זוהי משימה חשובה בפני עצמה, לכן חשוב להקפיד לקום מוקדם ולעשות אימון בוקר. אז אולי זה נראה לכם סתם מיותר, להתאמץ כל כך בשביל אימון שאפשר לעשות גם ב-12:00, אבל אנו יכולים להבטיח לכם שהאווירה נחמדה הרבה יותר באימון מוקדם. ניתן לעשות ריצה קלה, כמה תרגילים ומתיחות או כל סוג אחר של ספורט שאתם אוהבים לעשות. כך תרגישו רעננים, קלילים ומלאי אנרגיה לאורך היום ואין ספק שהיום שלכם יהיה יום טוב יותר!

אין כמו אימון בוקר
אין כמו אימון בוקר © Fotolia


זמן לארוחת בוקר

לאחר שסיימתם את אימון הבוקר, לא פחות חשוב לאכול ארוחה בריאה ומזינה כדי לתת לגוף אנרגיה במשך היום.
ארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום, שבה חשוב לאכול את כל סוגי אבות המזון. ברגע שתקומו מוקדם, יהיה לכם זמן רב יותר כדי לאכול בנחת ותוכלו להתעדכן בכל מה שקרה אתמול, לא תהיו לחוצים לאכול במהירות ולא תשכחו את הדברים החשובים שאתם צריכים לעשות.

סדר יום

לא פחות חשוב, הוא הסדר יום שאותו אתם מתכננים לעצמכם. תוכלו לתכנן את הסדר יום לפי שעות או מטלות מסוימות, ברגע שהזמן שלכם מתוכנן, אפשר לסיים את המטלות שמחכות לכם (שיעורים, עבודות, סידור חדר) בתחילת היום ולהתפנות לבילויים ומפגשים עם משפחה וחברים. תכלס? אין יותר כיף מזה

חשוב שיהיה סדר יום נכון
חשוב שיהיה סדר יום נכון © Fotolia

התחלה חיובית

אנחנו כבר לא קמים לצלצול השעון המעורר, ומזנקים במהירות מהמיטה כי אנחנו מאחרים לבית ספר, אלא להפך - אנו קמים מוקדם בתחושת שלווה ועם חיוך על הפנים. אם נתעורר מוקדם בתחושה טובה, כך זה גם ישפיע עלינו בצורה טובה במהלך היום. ברגע שאתם קמים רעננים, אתם לא עייפים ולחוצים, בנוסף זה לא גורם לכם לחשוב האם שכחתם משהו בבית? לכן אתם מתארגנים יום לפני ויוצאים בבוקר לעוד יום מדהים!

זמן פנוי 

מי לא אוהב שיש לו זמן פנוי? לעשות את התחביב שאתם אוהבים או סתם לצפות בסרט נחמד. את כל אלה תוכלו להרוויח ברגע שאתם קמים מוקדם, ומנצלים את היום שלכם בצורה נכונה כדי להשאיר זמן פנוי לעצמכם בסוף היום, מה שלא פחות חשוב. ברגע שיש לכם זמן פנוי, אתם משקיעים בעצמכם ומרגישים טוב עם עצמכם, נותנים לעצמכם את המנוחה שאתם זקוקים לה, מרגישים פחות לחוצים ויותר מאושרים. 

תגובות