תהפכו לכיף: כך תעשו את מטלות שלכם בצורה מהנה יותר . צילום: fotolia

תהפכו לכיף: כך תעשו את מטלות שלכם בצורה מהנה יותר

כל אחד יכול להסכים שביצוע מטלות, זה לא דבר כיפי. במיוחד בחג הפסח, מתווספות אלינו גם לא מעט מטלות בית. אז במיוחד עבור מי שלא הספיק ודחה אותן לרגע האחרון, בדרך זו תעשו אותן בצורה מהנה יותר

הדרך לבית מסודר ונקי לא תמיד קלה. היא כרוכה בזמן, כוחות, ובמשימות רבות. על מנת שתהיה לכם חווית ניקיון וסדר טובה יותר, ושגם אם אתם לא אוהבים לנקות – תצליחו ליהנות מזה איכשהו, מצאנו במיוחד בשבילכם כמה פתרונות טובים לכך. אל תתבלבלו - הפתרונות האלו קשורים לכל דבר ולא בהכרח מטלות בית.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אל תדחו לאחר כך

כולנו מכירים את זה שאנחנו אומרים "אחר כך", ואז נזכרים בזה אחרי שעה, אומרים "עוד 5 דקות" ובסוף שוכחים מזה לגמרי. אה נכון, עד שאמא צועקת ומזכירה לנו... אז כדי שכל זה לא יקרה – פשוט אל תדחו. הכי טוב זה למלא את המשימות בהזדמנות הראשונה שניתנת לנו, מאשר לסחוב ולסחוב את זה. 

הרי בסופו של דבר תצטרכו לעשות את זה
הרי בסופו של דבר תצטרכו לעשות את זה © Fotolia

שירים

כידוע, הדרך הפופולרית להנאה היא האזנה לשירים. בין אם זה במסיבות, ובין אם זה לבד בחדר בשביל שיפור מצב הרוח – מוזיקה זה תמיד טוב. לכן, ההמלצה הראשונה שלנו לעשיית מטלות הבית על הצד הטוב ביותר היא לנקות ולסדר כשברקע מתנגנים השירים שאתם הכי אוהבים. זה יגרום לכם למרץ ולתזוזה, וחוץ מזה – מוזיקה יעילה תמיד, ולכל דבר.

תעשו כיף

נכון, נשמע לגמרי לא ריאלי לכל שונאי הניקיון והסדר, אבל לפעמים אנחנו יכולים להפוך כל דבר לכיף וטוב יותר. כמו למשל שמיעת השירים שהזכרנו מקודם, צפייה בסדרת הטלוויזיה האהובה עליכם תוך כדי שאתם מקפלים או אפילו תולים כביסה, או כל דבר אחר שעושה לכם טוב.

הכל מתחיל ונגמר בגישה שלכם
הכל מתחיל ונגמר בגישה שלכם © Fotolia

חיוביות

טוב אתם צודקים, זה לא תמיד כיף לנקות, ואם נודה באמת - זה לא כיף אף פעם. אבל רגע, בואו לא נשכח שאין לנו ברירה, משימה זו משימה. ואנחנו צריכים למלא את כל המשימות והמטלות שלנו, על הצד הכי טוב שאנחנו יכולים, אז יש לנו פתרון! פשוט תשמרו על חיוביות, תחייכו, תבינו שאין מה לעשות, ותזרמו. חיוביות זו הרי ההצעה הטובה לכל דבר בחיים, לא?

לבחור מטלה שאליה אתם הכי מתחברים

נסגור את רשימת ההמלצות שלנו, בבחירת המטלה שאליה אתם הכי מתחברים. בכך שאתם בוחרים את המטלה שאתם אוהבים, תמיד תוכלו לבקש מההורים שלכם שיתנו לכם לבצע אותה ולא לבני הבית האחרים. הכי טוב יהיה אם תתחילו בביצוע המטלה שאתם אוהבים, וזה כבר ייתן לכם את הפוש והכוח לבצע גם את שאר המטלות.

תגובות