יותר מגעגוע: הסיבות שבגללן חיכינו לקיץ. צילום: fotolia

יותר מגעגוע: הסיבות שבגללן חיכינו לקיץ

למרות שהחורף די מתקשה לעזוב אותנו בזמן האחרון, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהקיץ כבר כאן, ובכל הכוח! אז תגידו יפה שלום לבגדים הארוכים, לגשם, ולשוקו החם, ותתחילו לחשוב יותר על כפכפים, גופיות, וכמובן על הים

אין כמו קיץ; הים, הבריכה, הגלידות וכמובן החום שכל הזמן אנחנו מתלוננים עליו. אז אחרי כל הימים שחזרנו על אותה שאלה "מתי הוא כבר יגיע?", הקיץ סוף סוף קפץ במפתיע. אז במיוחד עבור כל אלו שהתגעגעו לחום הישראלי, אלו הן הסיבות שבגללן התגעגענו לקיץ

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

החופש הגדול

אי אפשר להתחיל את הרשימה שלנו באמת בלי להזכיר את הדבר שהופך כל קיץ למושלם, ומאפשר לנו לחוות אותו בצורה הטובה ביותר - החופש הגדול. נכון, יש עוד חודש וחצי עד שהוא באמת מגיע וגם אז, זה רק לחודשיים. אבל אי אפשר להתווכח על כך שהחופש הגדול הוא מהות הקיץ האמיתית. החופש לעשות מה שאנחנו רוצים ולהנות מהקיץ במשך חודשיים רצופים, אנחנו לא יודעים מה איתכם, אנחנו כבר סופרים את הימים.


אין כמו החופש הגדול

 
אין כמו החופש הגדול © Fotolia

אקססוריז קיץ

אין מה לעשות, בסוף הכל מתחיל ונגמר באופנה, ואם במשך חצי שנה היינו לבושים במיטב המעילים, הצעיפים, וכובעי הצמר, עכשיו הגיע תור משקפי השמש, בגדי הים, וכובעי המצחייה לחזור לאופנה וגם לארון שלנו, וללא ספק התגעגענו ללבוש אותם.

פירות קיץ

עוד משהו שהיה חסר לנו, או יותר נכון בעיקר לפה שלנו.. מדובר בלא אחרים מאשר פירות הקיץ. ועכשיו, סוף סוף יכולים הענבים, המשמשים, המנגואים, וגם האבטיחים והמלונים כמובן לחזור אל חיינו, ואנחנו בטוחים שזהה יהיה מאוד מתוק, ובעיקר טעים.

© Fotolia

בריכה

אם כבר הזכרנו את הים, אי אפשר שלא לדבר על אחד הדברים שהכי התגעגענו אליהם בקיץ - הבריכה. אם אתם פחות טיפוסים של ים, נגעלים מהחול, או מפחדים מהמדוזות, הבריכה היא כנראה הבית השני שלכם בתקופת הקיץ ואתם כמונו, רק מחכים לפתיחת עונת הרחצה. רק תשמרו לנו מקום.

כפכפים וסנדלים

אחד הדברים הכי מייאשים בחורף הוא הצורך התמידי ללכת בנעליים סגורות, שלא מאפשרות לרגליים שלנו להתאוורר ולנשום. אז מזל שהקיץ מגיע ואיתו שלל הנעליים הפתוחות, שיחזירו את האוויר הצח אל רגלינו וסוף סוף יזכירו לנו מהי תחושת חופש אמיתית, עכשיו רק תנו לנו למצוא את הכפכף השני ואנחנו מוכנים.

שייפסק הגשם

למרות שיש בקיץ כל כך הרבה דברים נפלאים שהתגעגענו אליהם, הדבר שהכי התגעגענו אליו הוא פשוט לעובדה שאין יותר גשם. מזג האוויר ההפכפך בימים האחרונים, די הצליח לבלבל אותנו ואנחנו עדיין לא מבינים לגמרי אם אנחנו עוד בחורף או שכבר עברו לקיץ. אז אנחנו פשוט נשמח אם הגשם יפסיק כבר, ונוכל פשוט להנות מהעונה האהובה עלינו בשנה.

תגובות