בן 16: "אני מרגיש שהחברה שלי מסתירה ממני דברים”. צילום: fotolia

בן 16: "אני מרגיש שהחברה שלי מסתירה ממני דברים”

בגיל ההתבגרות רובנו חווים את התחושה של להיות בזוגיות בפעם הראשונה. מעבר לקשר הרומנטי, לכל אחד מהצדדים יש את העולם שלו ואת הפעילויות שלו, אשר לפעמים לא כוללים את בן הזוג שלנו. מה נוכל לעשות כשאנחנו מרגישים שבן זוגנו מסתיר מאיתנו דברים ולא משתף אותנו בפעילויות שהוא מארגן?

זוגיות זהו דבר אשר בנוי על אמון ואהבה, אך מה קורה כשאנחנו מתחילים להילחץ לגבי העיסוקים של הצד השני? מחשבות אלו הטרידו את גל בן 16, שפנה לאתר "Ask People", במטרה לקבל עצה, שתעזור לו להשתחרר מהלחץ שהוא מרגיש, בזמן שהוא לא מבלה יחד עם בת זוגתו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הנער סיפר כי הוא אוהב מאוד את חברתו ונהנה בחברתה, אך מודאג ממה שעושה בזמן שהם לא מבלים יחד. "אני מאוד מאוד אוהב אותה וכיף לנו ביחד אבל מתי שאנחנו לא ביחד אז אני מתחיל לדאוג ולהיכנס ללחץ". נוסף על כך, שיתף הנער את גולשי האתר כי התסכול שלו נובע בעיקר מהעובדה כי חברתו לא מזמינה אותו לפעילויות חברתיות שהיא מארגנת, ולדבריו מרגיש שהיא מסתירה ממנו דברים, "היא אף פעם לא הזמינה אותי לפעילות חברתית שהיא אירגנה. אני מרגיש כאילו היא מסתירה ממני דברים וזה מכניס אותי לדאגות וללחץ".

"אני מרגיש כאילו היא מסתירה ממני דברים" © צילום מסך

לאחר זמן קצר אחת מגולשות האתר השיבה "פשוט תגיד לה את זה, שאתה רוצה להכיר אותה ולהשתתף בחיים שלה יותר, ואם היא רוצה להזמין אותך לפעילות מסוימת, שתשתתפו בה ביחד. יכול להיות שיש סיבה שהיא חושבת שהפעילויות האלה לא מתאימות לך, או שאתה לא תהנה מהן. אין דרך טובה יותר מאשר לשאול".

אנחנו מזכירים לכם, שיתוף התחושות שלכם עם הצד השני, תתרום לפתיחות בקשר שלכם. בנוסף, כך תתנו לצד השני הזדמנות להסביר לכם את נקודת מבטו. לא תמיד הדברים שהצד השני עושה הם בכוונה רעה כלפיכם, ושיחות כאלו יכולות להבהיר לצד השני את המצב ולגרום לשינוי לטובה.

תגובות