ללא תשובה: השאלות שכולנו שואלים את עצמנו. צילום: fotolia

ללא תשובה: השאלות שכולנו שואלים את עצמנו

באופן יום יומי, אנו נוהגים לשאול את עצמנו שאלות בנוגע להישגים שלנו, לדברים שאנו נוהגים לעשות ולשינויים שאנחנו שואפים אליהם. אז במיוחד עבור מי שלא חשב על זה לעומק, אלו הן השאלות שאנו בטוחים שכל אחד שואל את עצמו

אם זה בגלל חוסר בטחון, או סתם כי אנחנו רוצים להיות הגרסה הכי טובה של עצמנו באופן תמידי, כל אחד ואחת מאיתנו מרבים לשאול את עצמנו שאלות רטוריות בכל יום. אז החל משאלות לגביי המראה החיצוני שלנו ועד שאלות לגביי המעשים שלנו, אלו הם השאלות שבטח עוד תשאלו את עצמכם היום.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

האם זה יהיה יום מוצלח?

כל אחד מאיתנו היה רוצה לקחת רגע, ולדעת מה יקרה בעתיד, בין אם זה בדברים גדולים יותר או אפילו, בדברים הכי קטנים. אז אם זה במכוון או שלא, תמיד כשאנו קמים יש לנו את השאלה הזו, איזה יום יהיה היום? האם הוא יפיק את המיטב או שלא?

האם זה יהיה יום מוצלח?
האם זה יהיה יום מוצלח? © fotolia

האם זו התוצאה הטובה ביותר?

בדרך כלל, השיחה הזו מתבצעת ממול המראה, כאשר אנו עומדים לצאת לבית הספר, למסעדה עם חברים או אפילו, סתם למכולת. באופן טבעי תמיד נרצה להוציא מעצמנו את המיטב, גם כאשר זה מתבטא אך ורק במראה חיצוני. אז פרגנו לעצמכם, תאהבו את המראה החיצוני שלכם ואם זה יעזור, תגיעו להופעה הטובה ביותר שלכם. עם זאת, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שגם אם זו לא התוצאה הכי טובה מבחינה חיצונית, הערך שלכם לא ירד.

האם אורח החיים שלי נתון לשיפור?

על השאלה הזו בדרך כלל אנו נוטים גם לענות, תמיד יש דברים שאנחנו מעוניינים להתחיל לעשות ולא מעזים. המלצה שלנו - תנסו לעשות שינויים קטנים, כדי לשפר לעצמכם את התחושה הפנימית לגביי אורח החיים שלכם. בסופו של דבר, התחושה הפנימית שלכם לגביי עצמכם היא דבר חשוב, אם יש לכם אפשרות לשפר משהו אל תהססו ותתחילו לעשות משהו!

האם אורח החיים שלי נתון לשיפור?
האם אורח החיים שלי נתון לשיפור? © Fotolia

האם כדאי להגיד משהו?

במהלך היום יום, אנו נמצאים בלא מעט סיטואציות חברתיות בהן, אנו נמצאים במצב שאנחנו נמצאים ליד מספר מצומצם של אנשים, ובמקום לדבר - כל אחד מעדיף להשתקע בטלפון ולהעמיד פנים כאילו "הוא לבד". לא פעם ולא פעמיים, המצב הזה גורם לנו להרגיש אי נוחות מסויימת, כי מצד אחד כן היינו רוצים לייצר תקשורת, ומצד שני, אולי האדם שלידנו לא רוצה לייצר תקשורת?

האם הייתי צריך להגיד את זה?

במצבים חברתיים, בהם אנחנו מדברים בפומבי מול קהל גדול או אפילו, שיחה של אחד על אחד, אנו נוהגים לא לחשוב יותר מדי על מה שיוצא לנו מהפה ולפעמים, אפילו אומרים שטויות או דברים שאנחנו לא בטוחים בהם. זמן קצר לאחר מכן, אנו מערערים על מה שאמרנו ולפעמים אפילו מתחרטים. אנו מזכירים לכם שאי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, ולכן אולי עדיף לכם שלא להשקע בזה יותר מדי.

תגובות