בת 16 מתייעצת: "אני צריכה לבחור בין חברות". צילום: fotolia

בת 16 מתייעצת: "אני צריכה לבחור בין חברות"

בגיל ההתבגרות, יוצא לנו להתחבר עם הרבה אנשים וליצור לא מעט חברויות ואפילו חבורות. עם זאת, קורה שכמה אנשים רבים וזה יכול לסבך את כל המצב. מה ניתן לעשות כאשר אנו נאלצים לבחור בין שני חברים?

במהלך החיים, אנו נוהגים לנסות להתחבב ולהתחבר עם כמה שיותר אנשים. אך אין מה לעשות, בלא מעט קשרים טובים נורים ריבים וויכוחים. כאשר אנו נמצאים בקבוצה של יותר משניים, גם אם אנחנו לא בריב - המצה הזה יכול להשפיע גם עלינו, איך ניתן להתמודד עם מצב כזה?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות אלו, העסיקו נערה בת 16 שבחרה לפנות אל גולשי "Ask People" על מנת לקבל עצה. בהתחלה, הנערה מספר שהיו לה שתי חברות טובות שבעבר לא הסתדרו, אבל אז היא נכנסה לתמונה והן החלו להתחבר עד שלבסוף, הן אפילו הפכו לשלישיית חברות טובות. "יש לי שתי חברות שעד השנה לא הסתדרו, השנה בגללי הם התחילו להסתדר ונהיינו שלישיה". לאחר מכן, הנערה שיתפה שהיא רבה עם אחת הבנות וחשבה לנתק לגמרי את הקשר, אך החברה השניה עדכנה אותה שאם הקשר יתנתק, כך גם היא תנתק איתה את הקשר, "חברה שלי (הישנה שלא רבתי איתה), שמעה את זה ניסתה טיפה לדבר איתי ואמרה שהיא לא מתכוונת לעמוד באמצע ושאם אני אבחר לנתק את הקשר עם השניה, היא תנתק רוב הסיכויים איתי".

"ניסינו לעשות המון שיחות כדי לפתור את הדברים אבל זה לא עבד" © צילום מסך

לאחר זמן קצר, הגולשים נחלצו לעזרתה וכתבו: "כשהייתי בגילך גם אני הייתי באותה סיטואציה, אני ממליצה לך ללכת אחרי הלב שלך אבל דעי שלמעשים שלך יהיו השלכות - בין אם זה לטוב, או בן אם זה לרע. ממליצה לך לנסות ליישר את ההדורים עם החברה שרבת, לא טוב למשוך ריבים".

אנו מזכירים לכם שתמיד טוב לפתור את חילוקי הדעות, לפעמים הדברים יכולים להפתר בשניה וזה עדיף מאשר תנתקו קשר עם מישהו. תחשבו על פתרונות להמשך הקשר, כי יכול להיות שסתם תפסידו חבר בגלל ריב, הרי זה לא שווה את זה לא?

תגובות