לקראת הסוף: הסיבות שבגללן נתגעגע לבית הספר בחופש. צילום: fotolia

לקראת הסוף: הסיבות שבגללן נתגעגע לבית הספר בחופש

אווירת סוף השנה כבר החלה, ואיתה השמחה שמעידה כי עוד מעט נצא לחופש של חודשיים. עם זאת, אנו מודעים לכך שגם בבית הספר יש לא מעט יתרונות שמהם אנו נהנים. אז בדיוק בשביל סוף השנה, אלו הן הסיבות שיגרמו לנו להתגעגע לבית הספר וכדאי שננצל ברגעים האחרונים

החופש הגדול כבר ממש מעבר לפינה, ושניה לפני שאנחנו מסיימים עם כל המבחנים והלימודים, כדאי שנזכור כי אולי החופש הגדול זו בהחלט סיבה למסיבה, אבל לא היה לנו כל כך רע בתקופת הלימודים ואפילו, יש לה יתרונות שאליהם בהחלט נתגעגע בחופש הגדול.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הפסקות

אין ספק שהדבר הכי כיפי הוא לצאת להפסקה עם כל החברים, לצחוק ולדבר אחד עם השני, לקחת לכמה דקות פסק זמן מהלימודים ולאכול משהו קטן. ההפסקות גורמות לנו להתגבש עם החברים, משהו שנזכור לכל החיים מבית הספר ואפילו נתגעגע אליהם כשנסיים אותו.

© Fotolia

טיולים ופעילויות

אין אחד שלא זוכר את הטיול השנתי הראשון שישנים לילה מחוץ לבית, ההתלהבות הזו מי בחדר עם מי, איזה חטיפים קונים ומה לובשים לערב שכבתי? מתי בפעם האחרונה יצא לכם לצאת לטיול שכבתי מגבש, שאותו תזכרו כל החיים גם אחרי שתגדלו ותחלקו זיכרונות עם חברים? החוויות של טיולים ופעילות מחוץ לבית הספר, אלו הם הדברים שנזכור מבית הספר ואפילו נתגעגע אליהם.

הצוות החינוכי

לכל אחד מאיתנו יש מורה או יועצת, שאנחנו אוהבים במיוחד ומרגישים בנוח לפנות אליהם ולשתף אותם בכל דבר, בכל בקשה הכי קטנה או אפילו עצה קטנה שבה שהוא יכול לתרום לנו באופן אישי, אפילו לאחר שעות הלימודים.
הצוות החינוכי מהווה עבור תלמידים אוזן קשבת וישנם מורים לחיים, שמלמדים מעבר למקצוע. לכן, נתגעגע למורים ולצוות החינוכי שנותן מענה בכל בקשה ותומך בנו התלמידים להצלחה יתרה גם מחוץ לבית הספר.

© Fotolia

שיעורי מגמות

שיעורי המגמות הם השיעורים שאנחנו בחרנו כי אלה המקצועות שהכי מעניינים אותנו, שרצינו להביא את עצמנו אל המקצוע ולהשקיע בצורה בלתי רגילה. רבים מאיתנו בעתיד רוצים לעסוק בעתיד במקצוע המגמה, ולצערנו בחופש הגדול זה לא יקרה. אוף! אבל היי, תמיד יש את שנה הבאה שבה אפשר לעשות עוד פרויקט מדהים ועוד עבודה בזוגות כיפית, עם חברים שלא נשכח.

החברים שלנו

מעבר לעבודות, מבחנים ובגרויות הדבר שהכי נתגעגע אליו הוא ללא ספק החברים שלנו. בית הספר הפך ממזמן ללא רק מוסד לימודי אלא מקום שבו ניתן להגשים את עצמך, להביא את האני אמיתי שלך בפעילויות שונות, התנדבויות, טקסים וכך גם ביצירת חברויות חדשות שבהם אנחנו מכירים חברים לחיים שתמיד נזכור ונתגעגע אליהם בכל רגע נתון כיוון שלא נראה אותם בכל יום כפי שאנחנו רגילים.

תגובות