כך תעבירו את הזמן בטיסות ובנסיעות ארוכות. צילום: fotolia

כך תעבירו את הזמן בטיסות ובנסיעות ארוכות

הדרך לחופשה הבאה שלכם בחו"ל עלולה להיות ארוכה ומתישה. במיוחד הישיבה הממושכת במטוס עד ההגעה ליעד, שיכולה להוציא אתכם מדעתכם. נמאס לכם לסבול במטוס? רוצים לדעת כיצד תוכלו להקל על עצמיכם בשעות הבלתי נגמרות במטוס? המשיכו לקרוא!

אין דבר יותר מרגש מיציאה לחופשה משפחתית וטיסה ליעד שנמצא בצד השני של כדור הארץ. אך מלבד ההתלהבות וההתרגשות, טיסה ארוכה של שעות על גבי שעות, יכולה להיות הדבר המתיש ביותר בדרך לחופשה – ולכן רצוי מאוד שתכינו לכם "תכנית פעולה" מבעוד מועד וכדי שתצליחו לעבור את הטיסה בשלום מבלי להתחרפן!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

השלמת שעות שינה

טיסות ארוכות יכולות להיות מתישות מאוד, וכשתגיעו ליעד אתם עלולים להיות ממש עייפים. לכן כדאי לכם לנצל חלק מהשעות הריקות לטובת שינה טובה, כדי שתהיו ערניים ורעננים ברגע שתרדו מהמטוס. טיפ קטן מאיתנו - כרית צוואר ושמיכה (וכיסוי עיניים לאלה מכם שבאמת רוצים להתפנק!) בתיק יהפכו את נמנום הטיסה שלכם לאיכותי במיוחד.

הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות במטוס הוא להשלים שעות שינה
הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות במטוס הוא להשלים שעות שינה © fotolia

נצלו את הזמן לקריאה, כתיבה או שיעורי בית

טיסות ארוכות הן הזדמנות מצוינת לקרוא ספר, לצפות באלבום תמונות או להתעדכן בחדשות האחרונות בעיתון. במהלך טיסות לא ניתן לדבר בטלפון הסלולארי, ואם סוף סוף יש לכם קצת זמן פנוי בלי אינטרנט והסחות דעת, כדאי לכם לנצל אותו על מנת להשלים פערים. במידה שקיבלתם שיעורי בית וחוברות עבודה (מעצבנות!) לחופש הגדול - נצלו את הזמן להכין את השיעורים.

הורידו פרקים מסדרות אהובות לטלפון

לרוב אסור להפעיל מחשבים ניידים או קונסולות משחקים אלקטרוניות במהלך ההמראה והנחיתה, אך אין איסור להשתמש בהם במהלך הטיסה עצמה. אם אתם ממש לא יכולים לשרוד בלי הטלפון הנייד, תוכלו להוריד מראש אלבום עם שירים שאתם אוהבים ולהקשיב לו במהלך הטיסה, להוריד משחקים לנייד או להוריד פרק מהסדרה האהובה עליכם בנטפליקס. ובכלל - בכל מחשב נייד תוכלו להוריד סרטים! אם כל כך הרבה מגוון, לא תשימו לב בכלל שאין לכם אינטרנט והטיסה תעבור לכם בשנייה.

תוכלו להוריד פרק מסדרה ולצפות בו בזמן הטיסה!
תוכלו להוריד פרק מסדרה ולצפות בו בזמן הטיסה! © fotolia

תהיו יצירתיים

מתי בזמן האחרון, היה לכם כל כך הרבה זמן פנוי ללא הסחות דעת? טיסה זאת הזדמנות נפלאה להתחבר לצד האומנותי שלכם וללמוד לקפל צורות באוריגאמי או לצבוע מנדלות. אולי אפילו תנסו לצייר את הנוף הנשקף מהחלון או להכין ולקשט יומן טיסה.

תביאו נשנושים

הטיפ הבא יעביר לכם את הזמן במטוס וגם ישפר את חווית הטיסה שלכם פלאים! למרות שהאוכל במטוסים נראה מדהים בתמונות, צר לנו לספר לכם שהאוכל פחות טעים ממה שהוא נראה. לכן, כדאי לכם להכין כריכים, להביא קופסת נשנושים עם ירקות טריים, אגוזים שונים, קרקרים וחטיפי אנרגיה טעימים. הדבר נכון גם לגבי שתייה חמה - התה והקפה במטוסים הם באיכות ירודה, ולכן אתם יכולים לארוז בתיק כמה שקיקים מהתה האהוב עליכם או קופסה קטנה עם קפה איכותי. מים רותחים תמיד תוכלו לבקש מהדיילות במהלך הטיסה.

תכינו לעצמכם מראש קופסת נשנושים לטיסה
תכינו לעצמכם מראש קופסת נשנושים לטיסה © fotolia
תגובות