גם בחופש הגדול: הדברים שכולנו מתלוננים עליהם. צילום: fotolia

גם בחופש הגדול: הדברים שכולנו מתלוננים עליהם

החופש הגדול, לו כולנו חיכינו הגיע, ואיתו כל התלונות הרגילות שאפילו בתקופה כזו חוזרות אלינו כל שנה מחדש. החל מחום, עד מדוזות ואפילו שעמום - קבלו את הדברים שכולנו מתלוננים עליהם בקיץ!

החופש הגדול הוא התקופה הכיפית ביותר בשנה, לדעת עשרות אלפי התלמידים. למרות שאנחנו מחכים ומצפים לחופשת הקיץ בקוצר רוח כל השנה, לתקופה זו יש חסרונות מסוימים שרובנו אוהבים להתלונן עליהם. אז לכל מי שמתלונן הרבה בקיץ, מוזמן להמשיך לקרוא את הכתבה ולהזדהות!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

החום הבלתי נסבל

החסרון העיקרי שמגיע יחד עם הקיץ - הוא החום. כולנו חווינו על בשרינו את הקיץ הישראלי לא פעם ולא פעמיים, ואף אחד מאיתנו לא אוהב במיוחד את החום המעיק. לכן, התלונה הנפוצה ביותר בקרב ישראלים, ובמיוחד בקרב בני נוער בחופש הגדול, היא על החום. אין סיכוי שלא נשמע אפילו פעם אחת חבר שיתלונן על מזג האוויר כשיוצאים החוצה לטייל או לחוף הים!

השעמום

אמנם כמעט אף אחד לא מוכן להודות בזה, אבל אפילו החופש הגדול אליו אנחנו, התלמידים, מחכים כל השנה יכול להיות משעמם לעיתים. הדבר מורגש בעיקר כשאנחנו מחפשים סדרה חדשה לראות, או כשאנחנו מזפזפים בערוצי הטלוויזיה, מגיעים לאותו הערוץ בפעם המיליון, ואין לנו כח לקום מהספה.

השעמום בקיץ יכול להוציא אותנו מדעתנו
השעמום בקיץ יכול להוציא אותנו מדעתנו © fotolia

המדוזות

ללכת לים היא פעילות מאוד נפוצה בקרב בני נוער בחופש הגדול, אך מה לעשות שאפילו בים יש דברים לא כל כך נעימים? כמו המדוזות למשל, מי מכם שחווה עקיצת מדוזה בעבר, יכול להעיד עד כמה זה כואב וצורב. על כן, השתדלו להתרחק מחופים בהם אתם יודעים שעלולות להיות מדוזות.

שיעורי הבית לחופש

כתלמידים, אף אחד מאיתנו לא אוהב שיעורי בית. אך יש דבר אחד גרוע יותר משיעורי בית, והוא כמובן, שיעורי הבית לחופש. כך אנחנו מוצאים את עצמנו שוב חוזרים ללמוד, גם במהלך החופש, למרות רצוננו להקדיש אותו אך ורק להנאות. כנראה שהמורים שלנו חושבים אחרת, ונותנים לנו את הדבר המעצבן שנקרא שיעורי בית לחופש.

שיעורי הבית לחופש הם ללא ספק דבר מעצבן מאוד!
שיעורי הבית לחופש הם ללא ספק דבר מעצבן מאוד! © Fotolia

בייביסיטר על האחים הקטנים

למי מכם אשר יש אחים קטנים, בוודאי מבין את חוסר החשק כשמדובר בהשגחה עליהם. כמובן שלהשגיח על אחים קטנים זה דבר מעצבן בכל יום, אך בחופש זה יותר מעצבן מהרגיל. להשגיח על האח הקטן שלך במקום להיות בים או לצאת לסרט? לא חוויה כיפית. אך מה לעשות שבסופו של דבר, מגיע השלב הזה בחופש שהקייטנות נגמרות והאחים הקטנים נמצאים בבית ללא מסגרות.

תגובות