בת 14: "אוהבת לשיר אבל אני מתביישת". צילום: sutterstock

בת 14: "אוהבת לשיר אבל אני מתביישת"

לרובנו יש "תחביב סודי", התחביב שאנחנו אוהבים לעסוק בו אך לא מספרים לאף אחד. אבל מה קורה כשאנחנו רוצים להשתפר בתחביב, ולהראות אותו לכולם אך מתביישים מדי לעשות זאת?

במהלך גיל ההתבגרות, אנחנו נחשפים לתחומים חדשים ומתחילים לאמץ את חלקם כתחביבים. לעיתים, אנחנו מרגישים מבוישים מידי, לא מספרים לסביבתנו, ודבר זה תוקע אותנו מלהצליח בתחום.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

מחשבות אלו, עוררו סערה אצל סופיה, נערה בת 14, שבחרה לפנות לגולשי "Ask People" על מנת לקבל עזרה.

סופיה משתפת כי היא אוהבת לשיר ומרגישה שהיא טובה בתחום, חברתה גם תומכת בה אך היא ביישנית מידי, לטענתה, ולא יודעת איך להתגבר על הביישנות. "אני מאוד אוהבת לשיר, אך אני קצת ביישנית ואני לא יודעת איך להתגבר על זה. אבל כשאני ליד ה'בסטית' שלי, היא אומרת לי שאני שרה טוב, ואם להגיד את האמת, גם אני חושבת ככה. אני ממש רוצה להתקדם עם השירה, ולהתגבר על הביישנות הזאת". 

"אני מאוד אוהבת לשיר, אך לא יודעת איך להתגבר על הביישנות" © צילום מסך

לאחר זמן קצר, הגולשים נחלצו לעזרתה "קודם כל, עצם העובדה שאת לא מתביישת לשיר ליד חברה שלך זה כבר טוב, יש הרבה שאין להם את האומץ אפילו לעשות את זה. כדי להתגבר על הביישנות תתחילי לשיר קצת מול המשפחה וחברים. אם יש לך מגמת מוזיקה את יכולה לשיר שם ולאט לאט יעלה לך הביטחון."

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם, אם אתם רוצים להצליח בתחום מסוים ורוצים להתגבר על הביישנות, קודם כל חשפו אותו לקהל שאוהב ותומך בכם – כמו משפחה וחברים, ובהדרגה נסו להתקדם ולהרחיב את המעגל. תחרויות בנושא יכולות גם לתרום לשיפור הביטחון העצמי שלכם והמיומנויות שלכם בתחום.

תגובות