מוטי טקה על המחאה: "רוצים להיות רגילים, לא ביקשנו יותר מזה". צילום: משה נחומוביץ

מוטי טקה על המחאה: "רוצים להיות רגילים, לא ביקשנו יותר מזה"

הזמר האהוב והמצליח, מוטי טקה, בן לעדה האתיופית, לא יכל להישאר בשקט לנוכח מקרה המוות של הנער סולמון טקה ז"ל. בסרטון מיוחד חלק את תחושותיו ומבקש: "תתעוררו ותדברו"

מחאת האתיופים עושה גלים חזקים ומוציאה קולות רבים גם מצד בני העדה הנמצאים תחת אור הזרקורים וביניהם הדוגמנית טיטי איינאו והזמר מוטי טקה, שאף חולק שם משפחה עם הנער, סולמון טקה ז"ל שנורה למוות בידי שוטר - מה שהחל את גל המחאה הנוכחי. בסרטון מיוחד, חולק איתנו הזמר את תחושותיו ואת כאביו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי

"מה שעברתי אתמול בלילה אני לא מאחל לאף אחד", פותח טקה ומסביר: "מתקשרים אליי ושואלים אותי אם מישהו מהמשפחה שלי נפטר... אומנם אחרי בירורים הבנתי שסולמון טקה הוא לא מהמשפחה הביולוגית שלי, אבל הוא משפחה שלי לכל דבר, הוא אח של כולנו".

 

"נער בן 17 שהלך לשחק עם חברים שלו פשוט נרצח ולא חוזר הביתה. אמא שלו לא מבינה למה הוא לא הגיע הביתה והיא מגלה שהילד שלה שרוע על הרצפה ליד בית העם בקריית חיים, המקום בו היינו משחקים כשהיינו ילדים".

סולמון טקה ז
סולמון טקה ז"ל

"חברים להתעורר! זה יכול לקרות לכולנו. זה לא הגיוני אמא שלי מתקשרת אלי היום ומבקשת ממני, מילד בן 23, 'מוטי אל תחזור מאוחר שלא יקרה משהו חס וחלילה'. מי שיכול להשפיע - שישפיע, מי שיכול לדבר - שידבר. זה לא הגיוני שאחיי האתיופים צועקים בכביש ונהיים צרודים רק כי הם רוצים להיות רגילים, אנחנו לא מבקשים יותר מזה", מסכם.

 

תגובות