טסים בקרוב? כך תארגנו בקלות את התיק לטיסה. צילום: sutterstock

טסים בקרוב? כך תארגנו בקלות את התיק לטיסה

טסים לטיול או סתם לחופשה עם המשפחה, מרגישים שאתם מסתבכים עם מה לארוז? מה חובה לשים בתיק הטיסה ועל מה אפשר לוותר? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם רשימה מדוייקת!

חופשת הקיץ כבר החלה, ואיתה הגיע גם המון זמן פנוי בו נוכל לעשות מה שנרצה. בדיוק ואולי בגלל הסיבה הזו, הרבה תלמידים ומשפחותיהם, נוהגים לנצל את הזמן הזה ולטייל בעולם. אז אם גם אתם מתכננים טיסה ליעד רחוק, אלו הדברים שאתם חייבים לקחת לטיסה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:


לפני הכל, דברים בסיסיים

רגע לפני שאנחנו על המטוס, חשוב לוודא שלקחנו איתנו את הדרכון שלנו, כרטיס הטיסה שרכשנו ומסמכים שקשורים לטיסה. ברגע שנכין מראש את הדברים החשובים בתיק ונדע איפה הם, זה יחסוך מאיתנו זמן רב בחיפושים ולא נאבד אותם.

נשנושים ושתיה קלה

לאלה מאיתנו שאוהבים לנשנש משהו מתוק , מלוח או סתם חטיף אנרגיה טעים, מומלץ לשים מראש בתיק כדי שלא נהיה רעבים כשנמתין בין התורים או כשנחכה לארוחה שמוגשת בטיסה. בנוסף, חשוב להביא איתכם בקבוק מים קטן, לא גדול מידי כדי שלא יזרקו לכם אותו לפני העלייה למטוס. לאלו מכם שיותר בקטע של שוקולדים, אנו ממליצים לכם להשאיר בצד כמה דולרים, כדי שבסיבובכם האחרון בדיוטי פרי תוכלו להתפנק ולקנות את השוקולד האהוב עליכם.

 

© צילום: Fotolia

 

היגיינה, היגיינה ועוד פעם היגיינה

אין ספק שגם היגיינה לא פחות חשובה לנו, לכן חשוב להביא תיק רחצה קטן שיש בו מגבונים לרענון, מברשת שיניים ומשחה, כי הרבה פעמים טיסות מתחילות בלילה ואליהם מצטרפת תנומה קצרה או אפילו ארוכה, צחצוח השיניים יכול למנוע תחושה לא נעימה בפה (בדומה לבוקר). בנוסף, אנו ממליצים לקחת לטיסה שפתון לחות, 
דאורדורנט ובושם קטן כדי שבסוף הטיסה נרד עם הרגשה נעימה!

© shutterstock

הדברים החשובים לנו

כמובן שלקחת טלפון, מטען ומתאם למטען (בהתאם למדינה שאתם טסים אליה) זה מאסט, אבל לכל אחד מאיתנו יש את הדבר היקר לו שהוא לוקח לכל מקום, זה יכול להיות כל דבר, אפילו הכי קטן שיש. לכן, חשוב שתשימו אותו בתיק הטיסה שלכם, שלא תשכחו אותו.

© צילום: fotolia

מותרות

כרית לטיסה תהפוך את הטיסה שלכם לנוחה יותר וכך תוכלו לישון בקלות יותר בזמן שאתם טסים. למרות שבחוץ שיא הקיץ והחום, אפשר לקחת גם ג׳קט בתיק כדי שלא יהיה לכם קר במהלך הטיסה, ולא יהיה לכם נוח.

© צילום: fotolia
 
תגובות