הטייסת: חווית מטוסי הקרב הרגישה אמיתית מתמיד. צילום: באדיבות הטייסת

הטייסת: חווית מטוסי הקרב הרגישה אמיתית מתמיד

באנו להינות - חזרנו עם תחושת טייסים אמיתיים: יצאנו להתנסות בסימולטור מטוסי הקרב של "הטייסת" וזה מה שחשבנו

רובנו אולי לא יהיו טייסים ולא ייצא לנו לטוס במטוס קרב ולבצע נחיתות. האומנם? "הטייסת" החדשה בסינמה סיטי גלילות מאפשרת לחוות מקרוב משימות אוויריות, הווית טייסת קרב, עבודה בצוות, הדרכה של יוצאי חיל האוויר, כשהשיא הוא תפעול סימולטור מרהיב למדי. הלכנו לנסות וזה מה שחשבנו על המקום.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הקורס של הטייסת כולל שלושה חלקים הנלמדים באופן מלא או חלקי (לבחירתכם): יסודות, בסיסי ומתקדם. כל חלק בקורס אורך שבוע (חמישה מפגשים). כל יום בקורס נראה כמו יום בטייסת קרב - החניכים יעברו תדריך בוקר, תדריכי משימה ויטוסו שתי משימות ביום בסימולטור אמיתי של 16-F, יתכננו משימה אווירית, יתחקרו ויתכננו את יום המחר.

© צילום: באדיבות הטייסת

מדובר בחוויה כייפית למדי המשלבת גם מציאות מדומה עם משקפיים המוסיפים את תחושת האמיתיות של הטיסה בסימולטור. גם ההתרסקויות עם המטוס גורמים לך להרגיש כאילו זו טיסה לכל דבר ומדמים "חווית" טיסה באמצע מלחמה שמרגישה אמיתית. בין אם אתם רוצים להיות בעתיד בחיל האוויר - "הטייסת" מדמה הכל - מקורס טיסה עם מדריכים שנותנים תחושת ביטחון ומלווים אותך בכל החוויה ובין עבודת צוות ואחווה למען המטרה.

לא לכולם הסימולטרים יהיו קלים לתפעול, גם לאחר ההסבר של המדריכים יכול להיות שאתם תתקשו ותתרסקו כמה פעמים - וזה בסדר, החוויה נשארת טובה לא משנה מה קורה. ולאלו בינינו שאכן צלחו את הטיסות זה הייתה תחושה נפלאה ומוצלחת אף יותר - כל זה כאמור בליווי תמידי של מדריכים מאחור שעוזרים ונותנים גב - ואף נותנים לנו להבין את הטעויות שעשינו בטיסת הסימולטור.

© צילום: באדיבות הטייסת

בנוסף, הקורס עוסק בתכנים הלקוחים מעולם הטיסה הן על הקרקע (תהליכי לימוד והכנה) והן באוויר. עוצמתו של הקורס היא שילוב של חווייה משמעותית וייחודית, הכוללת תהליכי למידה והעצמה של כל נערה ונער. כמובן שהדברים הנלמדים שם די קשורים גם לתחום החיים הפרטיים כמו: תהליכי למידה, התמודדות עם אתגרים, העצמה אישית, עבודה בצוות, תחקור ויישום ועוד. מיומנויות אלו לקוחות מתהליכי ההכשרה המקובלים בקורס הטייס של חיל האוויר - מה שכאמור מוסיף רבד מציאותי נוסף להכל.

ההדרכה בקורס מובלת על ידי טייסי קרב מחיל האוויר ובהשתתפות מדריכות סימולטור מקצועיות שהוכשרו בחיל האוויר הישראלי. החניכים יתנסו בתהליך מלא של טיסה, החל מתכנון דרך ביצוע תדריך, טיסה וביצוע משימה ותחקיר. כל התהליך מבוצע על ידי חניכי הקורס בליווי המדריכים.

© צילום: באדיבות הטייסת

ההווי הכללי היה מצויין, לאנשים שגרים קרוב ובמרכז זה יהיה ממש נחמד לבוא לקורסים שהמקום מציע, וגם אם אתם גרים רחוק - לבוא פעם אחת או מספר פעמים זה בהחלט הכרחי ומצויין ונותן לכם להרגיש הלוחמים הכי חשובים באוויר.

מועדי הקורסים הקרובים: קורס יסודות 14 ביולי עד ה-18 ביולי, 21 ביולי עד ה-27 ביולי (9:30-13:30), קורס יסודות + בסיסי:  ה-7 ביולי עד ה-18 ביולי (10:00-14:00), קורס יסודות+בסיסי+מתקדם בין ה-7 ביולי עד ה-25 ביולי (10:00-14:00) 

© צילום: באדיבות הטייסת

קיימות הנחות בהרשמה לילדי "חבר".

אדמית מסיקה, מנהלת פרויקט "חבר ידע": "כחלק מהחזון של פרויקט "חבר ידע" להעניק לעמיתים ולמשפחותיהם הכשרה והעשרה בתחומים מגוונים, נוצר ביקוש רב לפעילויות לבני נוער, במיוחד בתקופת החופש הגדול. פרויקט הטייסת מעניק לילדי העמיתים חוויה משמעותית וייחודית הכוללת תהליכי למידה, העצמה אישית, יכולת עבודה בצוות והתמודדות עם אתגרים, בניסיון להדמות ככל שניתן קורס טייס בחיל האוויר הישראלי. החיבור הטבעי של "חבר" עם פרויקט "הטייסת", המובל על ידי טייסי קרב ומדריכות סימולטור מקצועיות שהוכשרו בחיל האוויר הישראלי, יוצר חוויה משמעותית ותכנים איכותיים עבור בני הנוער החולמים להיות טייסים לכשיתגייסו. לנו ב"חבר" נותר רק לאחל למשתתפים בקורס הרבה הנאה, למידה וחוויה מאתגרת. מקווים לראותכם בהמשך מגשימים את החלום והופכים לטייסים."

תגיות
תגובות