רק בכיתה ד': "אחותי חווה חרם ואף אחד לא מנסה לעזור לה". צילום: shutterstock

רק בכיתה ד': "אחותי חווה חרם ואף אחד לא מנסה לעזור לה"

תופעה שכיחה לצערנו הרב גם בימינו היא החרם. ילדים שמחליטים שהם מעל לאחרים וגורמים לכך שהילדים המוחרמים נותרים לבד, בלי חברים ופוגעים בהם. אך מה נעשה כשאנחנו רואים שדבר זה קורה לאחינו הקטנים?

היום החרם נהיה חמור יותר ויותר, וכולל את הרשתות החברתיות. אך מה נעשה כשאנחנו רואים חרם ממושך מצד הילדים בבית הספר על אחד מאחינו הקטנים ואף אחד – כולל המורים לא עוזר?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות אלו עוררו סערה אצל אישה בת 29, שבחרה לפנות לגולשי "Ask People" על מנת לקבל עזרה.

האישה משתפת שהיא רואה את החרם על אחותה שפוגע בה ולא יודעת מה לעשות כדי שיחס הילדים ישתפר ושהם יפסיקו את החרם. "אחותי הקטנה בכתה ד', מוחרמת חוזרת הביתה בוכה כל יום, היא אוהבת ללמוד ורוצה ללכת לבית ספר אבל בסוף היא תישבר. אני חשבתי להעביר אותה בית ספר, אך יכול להיות שיעשו עליה גם שם חרם. מה לעשות?"

"אחותי אוהבת ללמוד וללכת לבית הספר אבל בסוף היא תישבר" © צילום מסך

לאחר זמן קצר הגולשים נחלצו לעזרתה, אחת מהן הגיבה: "תעבירי אותה מיד בית ספר. שלא תמשיך עם הבהמות האלו. שיחה איתם עכשיו לא תפתור כלום והחרם ימשיך, מה ילדים מבינים עכשיו? במקום החדש אולי יהיה יותר טוב".

אנחנו כאן בשביל להזכיר לכם, אם אתם מרגישים מוחרמים, אתם לא לבד! ישנם עמותות רבות שפועלות כדי לסייע במצבים כאלו, כמו עמותת "אחים גדולים". אנחנו כאן בשביל להילחם בשיימינג וחרמות כמו בפרויקט "נותנים אור".

תגובות