הדברים שלא כדאי לצאת מהבית בלעדיהם ביום קיץ חם. צילום: fotolia

הדברים שלא כדאי לצאת מהבית בלעדיהם ביום קיץ חם

מבלים בחופש הגדול? מעולה! רק אל תשכחו להיות מוכנים בהתאם לעונה הכי חמה בשנה עם הדברים הבאים

עונת הקיץ בשיאה עם חופש של בילויים והנאה עם המשפחה והחברים, אך מזג האוויר החם והלח יכול בקלות להרוס לכם את מצב הרוח! אז לפני שתצאו מהבית, קראו את הרשימה הבאה ובדקו הצטיידתם בכל הנדרש ליום קיץ חם, כך שבאמת תצליחו ליהנות על אף השמש הקופחת, החום והלחות!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כובע

תסמכו עלינו כשאנחנו אומרים שלא כדאי לכם לצאת מהבית ביום קיץ חם (במיוחד בקיץ הישראלי!) בלי כובע זמין. הכובע מגן מפני קרינת השמש, מונע התייבשות ושריפה של עור הקרקפת ואף שומר על עור הפנים מפני כתמי שמש. ותחשבו על זה, טוב לחבוש כובע לא רק בגלל השמש הקופחת (למרות שזו סיבה מספיק טובה!), אלא גם בגלל שהוא יכול להסתיר את השיער כשהוא לא הכי מסתדר לכם (וגם זה קורה הרבה בקיץ בגלל כל הלחות הארורה!).

© צילום מסך מאינסטגרם

ובינינו? השד לא כזה נורא! נכון, כובע מצחייה הוא האלטרנטיבה הטובה ביותר משום שהוא עושה את העבודה כמו שצריך ומגן עליכם היטב מן השמש, אך חשוב לזכור שהוא כבר מזמן הפך לאקססורי, ורבים מאיתנו חובשים כובע בשגרת היומיום בלי קשר למזג האוויר, ולכן הוא יכול להשתלב נהדר במגוון בחירות סגנון ולשפר לכם את הלוק!


משקפי שמש

בדיוק כמו הכובע, גם משקפי שמש הם אביזר רב חשיבות, במיוחד בקיץ הישראלי. משקפי שמש יגנו על עיניכם מקרינת השמש המזיקה לעין ויסננו אותה, ואף ימנעו סנוור מיותר וכיווץ העיניים לכדי סדקים (שאגב - גורמים לקמטים), ויקלו על תחושת אי הנוחות. ותזכרו שגם משקפי שמש הם אביזר אופנתי ותחום משקפי השמש מתחדש מדי עונה בשלל דגמים טרנדיים, אז אל תרכיבו אותם רק כדי לצאת מידי חובה, אלא שחקו עם הצבעים והסגנונות והתאימו גם אותם ללוק שלכם!

© fotolia

דאודורנט

אחד הבעיות הגדולות בקיץ היא (איך לא?!) זיעה. ובעצם, לא הזיעה היא הבעיה, אלא הריח הבלתי נסבל הנלווה לתהליך. אך תשמחו לגלות שדאודורנט הוא חומר שתפקידו להסוות ריחות לא נעימים של הגוף על ידי קטילת חיידקים המצויים על העור ומפרקים את הזיעה, ולכן כדאי מאוד להשתמש באחד כזה לפני היציאה מהבית (ובדיוק כמו במקרה של קרם ההגנה – לקחת אותו איתכם בתיק), ובכך לווסת את כמות הזיעה ולמתן אותה (וכך גם את הריח הנלווה אליה) ולהרגיש רעננים ונקיים יותר על אף החום שבחוץ.

מים

אנחנו בטוחים שאנחנו לא צריכים להסביר לכם את החשיבות של שתיית מים מרובה בכל עונות השנה, אבל במיוחד בעונת הקיץ החמה. הצטיידו בבקבוק מים וקחו אותו לכל מקום שאתם הולכים, וזכרו - אין דבר כזה יותר מדי מים! שתו כאוות נפשיכם ובכך תמנעו מגופכם התייבשות וחולשה!

© Fotolia

מגבונים

כולנו יודעים עד כמה לח הקיץ הישראלי, ולכן כדאי מאוד שתצטיידו גם במטליות לחות, כדי שתוכלו להתרענן מדי פעם ולהרגיש טוב יותר. חשוב לזכור שלא חייב לקנות אריזה גדולה ומגושמת של מגבונים לחים; ישנן אריזות קטנות וקומפקטיות, כאלה שאפשר להכניס בקלות לכל תיק ולשלוף בעת הצורך, ואפילו מגבונים שארוזים אחד-אחד באריזות נפרדות, כמו אלו שנמכרים במסעדות.


קרם הגנה

מי שחווה כבר כוויות שמש בחייו, יודע עד כמה קרם הגנה הוא הכרחי. ובלי קשר לכוויות שמש – תכשירי הגנה הם מוצר חובה בישראל, וזאת משום שהם מגנים על עורכם מפני קרינת השמש החזקה, המזיקה והלא בריאה בכך שהם פועלים כמו מראה – קולטים את הקרינה אליהם ונספגים בשכבה הראשונה של העור. על כן, כדאי להתמרח בקרם הגנה עוד לפני היציאה מהבית ואף לקחת אותו יחד איתכם בתיק היומיומי.

© צילום: fotolia

 

 

 

 
תגובות