בת 13: "פוחדת שיצחקו עליי". צילום: shutterstock

בת 13: "פוחדת שיצחקו עליי"

בגיל ההתבגרות אנחנו מוקפים בחברות שונות ומנסים להשתלב בחברות המתאימות לנו. למשל החברים בבית ספר ומחוץ לבית ספר. לכן, בשביל למצוא את המקום שלנו בדרך כלל נרצה לנסות להיות מו כולם. אך מה קורה כשאנחנו רואים כי אנחנו שונים?

היצר הטבעי של כולנו הוא להיות מוקפים בחברים, וכאשר אנחנו רואים שאנחנו מרגישים שונים מהחברה שסביבינו, יהיה לנו קשה יותר להצליח להשתלב בחברה הרצויה. כמו כן, עולות הרבה שאלות על קבלה עצמית ועל קבלה בחברה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות אלו ,העסיקו את ורד בת ה13 שבחברה לשתף את גולשי "Ask people".

ורד משתפת את הגולשים על החוסר הביטחון שלה והחששות שעולות לה בגלל שהיא "שונה מאחרות" במראה ובתחביבים שלה. היא לא מעוניינת לנסות להתחבר "לאנשים חדשים" מתוך היאוש ופחד של חוסר הקבלה ותחושת חוסר הבטיחון שלה ובעקבות זאת היא מבקשת עזרה יעוץ איך מתמודדים עם הבעיה שלה.

"אני לא כמו כולן - רזות ודקיקות" © צילום מסך



גולשת בשם אנה בת ה-15 מייעצת: "תהיי מי שאת וכמו שאת אל תשתני בשביל אף אחד! וגם אל תסתכלי איך הבנות נראות באמת שזה לא חשוב ולא משנה. רק חשוב שתהיי עם ביטחון, אפילו שאת מרגישה לא בנוח עם הגוף שלך."

אנחנו מחזקים את הטענה של הגולשת. ככל שתתחילו להיות בטוחים בעצמכם ולאהוב את עצמכם, ככה הילדים ירצו להתחבר אליכם. בשנת 2019 מודל היופי משתנה, וזה בסדר לא להיות רזים. למשל נטע ברזילאי שהיא ללא ספק מודל לחיקוי שלנו. בנוסף, האופי חשוב יותר מהיופי. לכן, אנחנו ממליצים לכם להישאר כמו שאתם, לא לפחד משום דבר כי בכל מקרה אתם תמצאו את האנשים שאוהבים אותך ויקיפו אתכם באהבה שלהם כלפיכם.

אם אתם מרגישים שאתם צריכים לדבר עם מישהו נוסף על התחושות שלכם תוכלו לפנות ל:
ערן - 1201, ועלם - 0
3-7686666

תגובות