מגיל צעיר: "התחלתי לחסוך והגשמתי חלומות". צילום פרוגי

מגיל צעיר: "התחלתי לחסוך והגשמתי חלומות"

נוי נוריאל עובדת מגיל צעיר וחוסכת בעצמה כסף כדי לממן שיעורי נהיגה וטיול לפולין, "אני גאה בעצמי שהצלחתי להגיע למטרות שהצבתי" • טור אישי

בשיתוף עם בנק הפועלים
יש מצבים בהם אנו רוצים ואף צריכים לרכוש ולממן בעצמו דברים - בין אם מדובר בבגדים, בילויים עם חברים ואפילו שיעורי נהיגה. זה קורה משלל סיבות כמו הרצון לעצמאות אישית וכלכלית. אני מכירה את הנושא הזה מקרוב, לפני שנתיים התחלתי לעבוד כדי לחסוך כסף ולממן בעצמי את שיעורי הנהיגה שרציתי וגם את הנסיעה לפולין מטעם בית הספר.
 
עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כבר מגיל צעיר התחלתי לעבוד ולחסוך כסף. בהתחלה הרווחתי את כספי משירותי שמרטפות ולאט לאט שהגעתי לגיל בו אפשר להתחיל לעבוד בצורה חוקית ומסודרת התקבלתי לעבודה הראשונה שלי בצהרונים של גני ילדים ולאחר מכן עבדי גם כמוכרנית בחנות אקססוריז. 

בדור שלנו, רבים מתחילים לעבוד בגיל צעיר על מנת לממן את עצמם מידי פעם. אז החברות והחברים שלי לא ממש הופתעו שהתחלתי לעבוד ולחסוך כי גם הם עובדים וחוסכים למען עצמם. אחרי שאני חוסכת ליעדים שהצבתי לעצמי אני גאה בעצמי שהצלחתי להגיע למטרות שהצבתי. בנוסף, אני מרגישה עצמאית וחזקה מבחינה כלכלית וגם תחושת הקלה שהצלחתי לעזור להוריי ולממן בעצמי דברים שלעיתים דורשים כסף רב. .
 
נוי נוריאל
"אני מרגישה עצמאית וחזקה מבחינה כלכלית", נוי נוריאל © פרטי
 
אל תחששו לממן את עצמכם ולחסוך למען המטרות והחלומות שלכם, אל תפחדו מתגובות הסביבה כי מה שחשוב זו ההרגשה שלכם בלבד, ותאמינו לי - אין על ההרגשה הזאת שחסכתם וקניתם לגמרי לבד משהו שכל כך רציתם. מדובר בתחושת סיפוק עצומה.
 
ככל שתתחילו את שלב העצמאות הכלכלית שלכם יותר מוקדם ותתחילו לחסוך בעצמכם, אתם תרכשו בגיל יותר מוקדם כלים שיעזרו לכם בעתיד. לדעת לחסוך ולהתנהל כלכלית בצורה נכונה אלו דברים שלא כולם יודעים לעשות - צעירים ולעיתים אף מבוגרים. חיסכון בגיל צעיר יקדם אתכם למען המטרות והחלומות שלכם. 
 
הכתבה מוגשת במסגרת פרויקט "משפחה בצמיחה" של "ידיעות אחרונות" ו-ynet בשיתוף בנק הפועלים, חוזר בפעם השישית. במסגרתו נבחרו חמש משפחות שמתמודדות עם קשיים או עם לבטים הנוגעים לתקציב שלהן. הן יספרו את סיפורן ויקבלו ייעוץ שיסייע להן לשפר את ההתנהלות הכלכלית.  הפרויקט יעסוק השנה בין השאר במה חשוב לדעת כשלוקחים משכנתה, ניהול העו"ש והמינוס, חינוך פיננסי לילדים ושליטה בכלים דיגיטליים לביצוע פעולות בנקאיות. המשפחות שייבחרו יספרו את סיפורן במוסף "ממון", באתר ynet וברשתות החברתיות. למתחם המיוחד - לחצו כאן.

בשיתוף עם בנק הפועלים

 
תגובות